Optymalizacja o1, zachowanie dużych odstepow do dużych pojazdów. Albo wyprzedzasz albo jesteś 30m za nim. Wiem że głupie, ale jaki jest inny równie prosty sposób żeby uniknąć zmiażdżenia?
@reddml: dlatego w prawo a nie w lewo ustawić koła. Podobnie jak się stoi do skrętu w lewo, to ustawienie kół w prawo lub na wprost w zależności od budowy skrzyżowania może uratować przed wepchnięciem pod samochody jadące z naprzeciwka
@oruniak: zostaw odstęp taki, żeby nie dał rady wyprostować pojazdu. Jak kiedyś dojdzie do strzału i gość uderzy skronią o słupek B lub szybę, to zapamięta na długo.
Tiry na tory, tory na tiry. Ale serio, tiry na tory. To jest kpina, że dopuszcza się taki tranzyt przez nasz kraj, a kolej stoi pusta :| Było by bezpieczniej
Kiedyś mi znajomy strażak opowiadał, że wyciągali zwłoki z tak identycznie zmasakrowanego samochodu, to kierowca nie miał części ciała od piersi w górę, a ta głowa i reszta co się zakleszczyły, było kompletnie zmielone.
Dlatego na autostradzie wyprzedza się cały ciąg ciężarówek, a nie wjeżdża pomiędzy (nawet jak jest 100-200 metrów przerwy między nimi). Dopiero jak jest długa pusta droga za ostatnią ciężarówką można bezpiecznie zjechać na prawy pas po wyprzedzaniu.
Kierując się logiką budowania ścieżek rowerowych samochody należałoby zepchnąć na ścieżki samochodowe, czyli polne drogi wzdłuż autostrad. Oczywiście dla dobra i bezpieczeństwa użytkowników samochodów (⌐͡■͜ʖ͡■)
Komentarze (194)
najlepsze