Od dawna ogladam jego filmiki. Gość robi lepszą robote niż połowa polskich ASO marek "premium". Oddacie takie roczne a6 po dzwonie z dzikiem do, po 3 tygodniach i opróżnieniu portfela z 40k, dostaniecie fuszere zrobioną 10 razy gorzej niż na filmiku z dwoma odcieniami tego samego lakieru.
@Windows98: Dokładnie.Tam są trzy warstwy - z czego ta na wierzchu to tylko blacha a dopiero pod spodem jest część z twardej stali. I po tym dopiero główna konstrukcja.
I jest jeszcze "zgniotka" z aluminium jako próg i element bezpieczeństwa.
To wszystko należałoby wymienić, a prostować co najwyżej jedynie tę najgłębszą.
Samochody Tesli po kolizji wysyłają wiadomośc do centrali i jeśli kupicie tak naprawioną tesle to możecie zapomnieć o gwarancji, szybkim ładowaniu i updacie systemów. W servisie puszczą wam film z wypadku.
Ale czy poza dziećmi mogę też tłumaczyć nadętym pelikanom które łykają i powtarzają plotki/bzdety zasłyszane w internecie (aka FUD)? Bardzo pięknie proszę bo chcę do ciebie jeszcze pisać w przyszłości jak będziesz ponownie wypisywał nie mające pokrycia w faktach dyrdymały!
Komentarze (13)
najlepsze
I jest jeszcze "zgniotka" z aluminium jako próg i element bezpieczeństwa.
To wszystko należałoby wymienić, a prostować co najwyżej jedynie tę najgłębszą.
https://www.teslarati.com/tesla-model-3-body-structure-steel-aluminium-composition/
Tesla odcina się od aut które mają wbite przez ubezpieczyciela "totaled" i tyle.
Głównie ze względów
Ale czy poza dziećmi mogę też tłumaczyć nadętym pelikanom które łykają i powtarzają plotki/bzdety zasłyszane w internecie (aka FUD)? Bardzo pięknie proszę bo chcę do ciebie jeszcze pisać w przyszłości jak będziesz ponownie wypisywał nie mające pokrycia w faktach dyrdymały!