@SzybkiZwinnyOpalony: Mam z nimi umowę podobny okres. Patrząc na ich promocje i niskie ceny w ulotce (obecnie płace 150, promocyjna umowa kosztowała jakieś 89), stwierdziłem, że chyba pora wybrać się do salonu. -Poproszę ten pakiet w tej cenie -Nie może Pan -Czemu? -Bo nie Koleś zaczął mi wyliczać, że przez tyle i tyle lat korzystałem z takiego i takiego pakietu z dodatkowymi kanałami, więc teraz nie mogę przejść na tańszy. (?!?!??!?)
Faktycznie, przerywało połączenie na krótką chwilę, ale przez większość czasu było (i jest nadal) OK. Od lat korzystam z UPC i przez ten czas może ze 3 razy zauważyłem brak Internetu przez bardzo krótki czas. Także nie rozumem komentarzy w stylu "kto normalny kupuje internet w UPC".
@Vokun: co prawda parę już lat temu, ale też miałem UPC przez kilka lat i jedyny problem jaki z nimi miałem to taki, że prościej, szybciej i taniej było pojechać na drugi koniec miasta i wrócić niż się dodzwonić na ich infolinię ( ͡°͜ʖ͡°)
@matcheek: jaki zbieg okoliczności? xD Dostawcy internetu to nie są odseparowane byty, które jakoś istnieją, jak się wywaliło liberty global aka upc to spora część innych ispków też dostało po dupie jeżeli używali (a ciężko by tak nie było) ich łączy.
Komentarze (318)
najlepsze
-Poproszę ten pakiet w tej cenie
-Nie może Pan
-Czemu?
-Bo nie
Koleś zaczął mi wyliczać, że przez tyle i tyle lat korzystałem z takiego i takiego pakietu z dodatkowymi kanałami, więc teraz nie mogę przejść na tańszy. (?!?!??!?)