@noisy: vmax 150km/h, średnia 131, model3: 21.1kWh/100km, Taycan 28.2, przejechały odpowiednio 332 i 314km. TLDW porsche jest na tyle nieoptymalne, że tylko duża bateria je ratuje - gdyby nie trzeba było za nią i jej łądowanie płacić ( ͡°͜ʖ͡°)
@alider: jak się jest producentem z wieloletnim doświadczeniem to się wie jak zrobić żeby bufor był 2.5kWh. Ma się odpowiednie baterie i dane o użytkowaniu w różnych warunkach przez dziesiątki tysięcy kierowców.
Taycana ma też dużo szersze opony
@alider: I skrzynię biegów, żeby powyżej 150 trochę lepiej przyśpieszał, a w normalnym użytkowaniu miał pewnie kolejne jakiś
@abraca EPA tylko w niektórych przypadkach re-testuje to co producent podaje. Tutaj masz test w spokojnych warunkach i też spora różnica między EPA i realnym: https://youtu.be/ZH7V2tU3iFc
Komentarze (7)
najlepsze
TLDW porsche jest na tyle nieoptymalne, że tylko duża bateria je ratuje - gdyby nie trzeba było za nią i jej łądowanie płacić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@alider: Czyli tylko 10% więcej.
@alider: jak się jest producentem z wieloletnim doświadczeniem to się wie jak zrobić żeby bufor był 2.5kWh. Ma się odpowiednie baterie i dane o użytkowaniu w różnych warunkach przez dziesiątki tysięcy kierowców.
@alider: I skrzynię biegów, żeby powyżej 150 trochę lepiej przyśpieszał, a w normalnym użytkowaniu miał pewnie kolejne jakiś
Porsche swoj "high end" porownuje z "entry lvl" z Tesli i przegrywa tylko troche;)