Branża call center pod pręgierzem. Czy to zmierzch telemarketingu?
UOKiK w decyzjach wydanych w ostatnich miesiącach konsekwentnie karze za wykonywanie połączeń bez zgody konsumentów. I to nie tylko podmioty zlecające akcje marketingowe, lecz także firmy je wykonujące.
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 185
- Odpowiedz
Komentarze (185)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Oprócz tego rozłączam bez słowa każdy telefon, gdy usłyszę markę której nie znam lub słowo "pokazy" - do tej pory najskuteczniejsza taktyka i nie dzwonią częściej niż raz na
Osobiście za takie coś zabierałbym prawo korzystania z wszelkich sieci telefonicznych takim podmiotom gospodarczym, tak jak się odbiera prawa jady patologii drogowej.
Pytanie skąd te wszystkie firmy mają nasze dane skoro jest RODO i bez naszej zgody nie mają prawa wydzwaniać.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Za każdym razem olewają to co mówię lub jedynie pytają gdzie mieszkam w celu "aktualizacji miejsca zamieszkania", czego oczywiście nie mówię, bo nie chcę żeby mi dzwonili jeszcze więcej.
Pomogło dopiero zgłoszenie ich numerów przez elektroniczny formularz Urzędu Ochrony Danych
- czy ma pan chwilkę czasu żeby porozmawiać o ofercie?
- proszę pani ja teraz robię kupę (naprawdę robiłem)
kocham słuchać ich konsternację przy takim tekście xD