k#%%a rajdowcy ! Wskaźnik nitro , wskaźnik ciśnienia doładowania , wskaźnik temperatury oleju , wskaźnik temperatury wody , pewnie spojlery jakieś i sportowy wydech, a j$$ane tłuki na holu jechać nie potrafią !
znam lepszy przypadek, w poprzednią zimę jakiejś kobiecie zepsuło się auto i zadzwoniła po koleżankę. Koleżanka przyjechała, jakoś podczepiły linkę i obie wsiadły to auta holującego, ruszyły a to auto co było holowane uderzyło w inny samochód.Mojej reakcji i innych kierowców chyba nie muszę opisywać:)
@jakub512: Kiedyś widziałem jak 4 facetów i kobieta odpalali samochód bez rozrusznika na pych. Wyobraź sobie widok jak czterech facetów pcha samochód a kobieta siedzi w środku i drze się że nic się nie dzieje jak przekręca kluczyk.
@Werbel: Nie, nie wierzę, że wy tak na serio się pytacie o to. Jeżeli tak to polecam poczytać Kodeks Drogowy i znaleźć co to są światła awaryjne i kiedy je włączamy.
@megawatt: Pojazd holowany powinien mieć zawsze włączone światła pozycyjne.
@Werbel: Dobre wychowanie nakazuje ustawienie trójkąta ostrzegawczego za tylną szybą. Wystarczy.
Dzięki temu kierunkowskazów możesz używać do tego by wskazywać w którą stronę skręcasz - co o dziwo jest bardzo pomocne, bo pojazdy holowane są często wyprzedzane z racji tego, że holowanie odbywa się ze stosunkowo małą prędkością. Teraz wyobraź sobie, że pojazd holowany ma włączone "awaryjne" i skręca w lewo, a w tym samym czasie ktoś inny zabrał się
Podczas holowania nie używa się świateł awaryjnych,ponieważ nie można zasygnalizować zamiaru skrętu.na pojeździe holowanym MUSI być trójkąt ostrzegawczy i wtedy "taki spec" się nie wp!#$!$!i pomiędzy.
Jest jeszcze bardzo możliwe, że facet miał klucze w stacyjce, a zepsuło się coś zupełnie innego. Mianowicie przy kierownicy jest mechanizm, który odpowiada za to, że kierunkowskaz "odbija" jak wyprostujemy kierownicę (przy skręcie słychać charakterystyczne tyknięcia) - niedawno mi coś tam nawaliło w moim Oplu i... kierownica zablokowana jak na tym filmiku. Musiałem się nieźle namocować by przywrócić kierownicę do normalnego stanu.
@Borszczuk: nie wiem nie znam się, zarobiony jestem; mi sie kolumna zablokowała przy identycznym manewrze jak ten tutaj, więc to opisałem jako jedną z możliwości, ale zawsze znajdzie się ktoś kto wie lepiej "na pewno" ;)
Komentarze (138)
najlepsze
i jeszcze jechał lewą stroną jezdni...
Tak, gdyż dwoje nie chciało naraz.
2. Koleś z przodu powinien od razu w lusterku wyłapać że coś nie tego tam z tyłu.
3. Klakson a nie siłowanie się z zablokowaną kierownicą.
@megawatt: Pojazd holowany powinien mieć zawsze włączone światła pozycyjne.
Dzięki temu kierunkowskazów możesz używać do tego by wskazywać w którą stronę skręcasz - co o dziwo jest bardzo pomocne, bo pojazdy holowane są często wyprzedzane z racji tego, że holowanie odbywa się ze stosunkowo małą prędkością. Teraz wyobraź sobie, że pojazd holowany ma włączone "awaryjne" i skręca w lewo, a w tym samym czasie ktoś inny zabrał się