RTV EURO AGD nie wykonuje sprzedawanych przez siebie usług?
TLDR: Sklep od prawie 2 tygodni nie chce mi wnieść kupionej u nich lodówki mimo wykupionej usługi wniesienia.
S.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 135
- Odpowiedz
TLDR: Sklep od prawie 2 tygodni nie chce mi wnieść kupionej u nich lodówki mimo wykupionej usługi wniesienia.
S.....a zTLDR: Sklep od prawie 2 tygodni nie chce mi wnieść kupionej u nich lodówki mimo wykupionej usługi wniesienia.
Moja historia zaczyna się 30.11.2019r. w jednym ze sklepów EURO RTV AGD. Otóż wraz z mą lubą zdecydowaliśmy się na zakup lodówki LG - model bez znaczenia. Warto jedynie zaznaczyć, że ten model lodówki można kupić jedynie w tej sieci sklepów. Proces kupna przebiegał bezproblemowo (nie licząc nachalnego wciskania nic nie wartego ubezpieczenia sprzętu za 1/3 ceny samej lodówki), dokupiliśmy również usługę wniesienia sprzętu do mieszkania w godzinach wieczornych (75zł), bo nie widziało nam się wnosić jej na 9 piętro.
Pierwszy termin dostawy wyznaczono na 06.12.2019r. Ok. 16 zadzwonił do nas dostawca z informacją że niedługo się u nas pojawi. Poinformowaliśmy go, że sprzęt trzeba wnieść na 9 piętro, na co stwierdził że: "na 9 to nie wniesiemy" i się rozłączył. Po oddzwonieniu jednak przyjechał, wszedł na klatkę schodową z kolegą i poinformował nas, że sprzęt nie mieści się do windy i że nie wniosą go na 9 piętro. Zaproponował nam wniesienie sprzętu na 4 piętro, bo podobno na tyle pozwala mu BHP.
Na taką informację stanowczo stwierdziliśmy, że nigdzie nie ma informacji o limicie pięter lub o zapewnieniu, że towar mieści się do windy i jeśli nie wniosą to towaru nie przyjmujemy. Na to panowie kiwnęli tylko głowami i krótko mówiąc sobie poszli.
Jeszcze tego samego wieczoru odbyliśmy wizytę w sklepie, gdzie okazało się, że dostawca wpisał w protokole, że wniósł towar do mieszkania i dopiero tam odmówiliśmy podpisania protokołu co było oczywiście kłamstwem. Pracownica sklepu poinformowała nas że "logistyka i sklep to dwa odrębne działy" i nie może nam pomóc, ale zgłasza sprawę. Poinformowała nas również, że możemy porozmawiać z kierownikiem sklepu kolejnego dnia, co też uczyniliśmy.
Kierownik co prawda nie powiedział nam nic nowego, tylko nas przeprosił i zapewnił, że ponownie podejmą próbę dostarczenia towaru.
Następna próba wniesienia tej nieszczęsnej lodówki miała nastąpić 10.12.2019 (10 dni po zakupie). Dostawca zadzwonił o 10 rano, że mogą podjąć próbę wniesienia lodówki. Nasza odpowiedź nie powinna dziwić: została wykupiona usługa wniesienia w godzinach popołudniowych i o takiej porze oczekujemy dostawy. Szanowny Pan dostawca zapewnił, że zadzwoni po południu.
Jak łatwo się domyślić, żadnego telefonu nie było, 11 grudnia również. Mimo telefonów na infolinię, gdzie zapewniano, że zajmą się sprawą, nic się nie zmieniło.
Dziś(12 grudnia), kiedy znów nie otrzymaliśmy żadnego telefonu nie pozostało nam nic innego, jak udać się do sklepu i zerwać umowę z powodu niedostarczenia towaru (musieliśmy to zrobić w ciągu 14 dni, gdyż był to zakup na raty i po prostu nie mieliśmy zamiaru opłacać raty zanim nie dostaniemy sprzętu).
Tak więc szczerze odradzam zakupy w tym sklepie, szczególnie z ich usługami, których potem nie wykonują jeśli tylko pojawią się jakieś schody ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Lepiej zamówić towar kurierem i zatrudnić kilku kolegów, którzy pomogą Wam wnieść sprzęt do mieszkania. Może i trochę się namęczycie, ale na pewno będzie Was to kosztować mniej nerwów i wizyt w sklepie.
Teraz lecę szukać innej lodówki w innym sklepie. Pozdrawiam!
Komentarze (135)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Dałem chłopakom na dobre piwko za to (po fakcie) i każdy szczęśliwy.
Jaka firma dostarczała ? Bo z lodówkami S2S mało kto tak naprawde daje rade, sam osobiście mialem zlecenie na 14 Pietro takiej lodówki ktora nie weszła do windy.
Nie mam pojęcia. Tata odbierał transport, ja byłem w pracy.
"Niedopuszczalne jest ręczne przenoszenie indywidualnie przedmiotów o masie przekraczającej 30 kg na wysokość powyżej 4 m lub na odległość przekraczającą 25 m"
25 metrów to jakoś czwarte piętro.