Witam.
To mój pierwszy wykop. Do tej pory tylko czytałem ale to co się wydarzyło spowodowało, że postanowiłem założyć konto i napisać.
7 grudnia (sobota) w sklepie Toysrus kupiłem zabawkę dziecku. W domu włożyłem nowe baterie i okazało się, że zabawka jest uszkodzona. Pilot zaczął się grzać i przytopił plastik. Zirytowany postanowiłem rozkręcić pilota (3 śrubki) w środku okazało się, że izolacja przewodów się stopiła, plastik w 2 miejscach się nadtopił.
Napisałem o tym tu: https://m.facebook.com/story.p...
Z racji tego, że była sobota wieczór w Nd zamknięte, dziecko płaczę postanowiłem wymienić przewody na nowe.
Po drugie każdy spotkał się z reklamacją i tego jak to wygląda i trwa. Dlatego to był 2 powód, który zniechęcił mnie do utraty ok 1h aby reklamować i czekać 30 dni na odpowiedź.
Wymiana przewodów trwała ok 5 min.
Zabawka po tym działa poprawnie.
Za namową kilku osób napisałem do importera firmy Artyk z DW do sprzedawcy ToysRus Producent gdzieś za granicą.
W poniedziałek z samego rana otrzymałem odpowiedź z przeprosinami i informacja, że przyjrzą się sprawie.
Dziś przyszedł kurier z upominkiem od importera czyli firmy Artyk.
Jestem miło zaskoczony ich podejściem. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem co wcześniej czasami na wykopie pisaliście.
Uważam, że firma podeszła bardzo profesjonalnie do tematu i wyszła z twarzą, chodź wina leży po stronie producenta. Dlatego też chciałem o tym napisać.
Poniżej zdjęcia.
Komentarze (5)
najlepsze
Choć może to być kryptoreklama
Sam nie wiem