Cześć, dzień dobry, witam!
Straciłem już całe nadzieje, więc piszę tutaj, bo może coś to da (wątpię).
W lutym 2018 kupiłem Surface Laptop ze sklepu Microsoft (tak tak, tego internetowego) z myślą - cena dobra, nikt mnie nie oszuka. Sprzęt spoko (i7, 16GB blabla), wygląd boski - jednym słowem spełnienie marzeń od momentu zobaczenia pierwszych renderów.
Niestety, w ciągu półtora roku sprzęt był wymieniany 4 razy (za każdym razem dostawałem refubrished, zgodnie z info w gwarancji). Każdy następny sprzęt - w gorszym stanie. No i po trzeciej wymianie zacząłem żądać wymiany sprzętu na fabrycznie nowy lub zwrot pieniędzy. Oczywiście spotkałem się z odmową więc wymieniłem sprzęt na kolejny - refubrished. Po problemach z ostatnim egzemplarzem #Microsoft zgodził się łaskawie na wymianę na fabrycznie nowy egzemplarz tej samej generacji (chciałem nową generację z DOPŁATĄ, ale MS się nie zgodził :) ). 5.10 wysłałem im sprzęt. Po drodze oczywiście pojawiły się opóźnienia (wywołane niby błędami w systemie) i ostatecznie nowego egzemplarza nie dostałem, ale zaproponowano mi zwrot pieniędzy. Ciesząc się jak dziecko zacząłem plany zakupu nowego laptopa (tak tak, myślałem o Surface gen. 3 ;) ). Już po tygodniu okazało się, że pieniądze nie wyszły bo błąd - no dobra, zdarza się, mój problem wyeskalowali (ulubione słowo supportu MS). Kolejny kontakt o tygodniu - w dalszym ciągu nie wyszła kasa. W końcu, 25.11 dostaję mail ze sklepu Microsoft - wysłaliśmy Twoje pieniądze! Znowu złudna radość. Mija tydzień (tym razem roboczy) - kasy brak, więc piszę do Dotpay (bo przez nich płaciłem) - 'nie otrzymaliśmy dyspozycji zwrotu z Microsoft'. Dziękuję, dobranoc...
Słowem krótkim - nie kupujcie nic w sklepie online Microsoftu, bo mają między pośladkami polskie prawo.
Zastanawiam się tylko, czy jest jakiś mechanizm, który pozwalałby wymusić zwrot (niemałej kwoty) od MS (coś komornik itp.)...
TLDR: Microsoft ukradł mi prawie 10k PLN i nie chce oddać:(
Komentarze (23)
najlepsze
Po prawie dwóch latach kabel przestał ładować pod każdym kontem - 20 minut rozmowy na czacie i wyslali mi nowy zasilacz. Ładnie, prosto, przyjemnie i bez stresu
@Koliat: A jaki to był numer konta?
I gdyby to był mój pierwszy kontakt z MS, to bym nie walił na Wykop;) Wymieniałem laptopa kilka razy u nich i wszystko przebiegało sprawnie. Kontakt z obsługą zawsze jest na wysokim poziomie - żeby nie było. Tylko w tym wypadku efektów brak..
Dlatego
I czas, zapomniałeś o czasie.