Coraz bliżej legalizacji product placement, przerwa reklamowa co 30 minut
Legalizacja product placement, wprowadzenie nowych pojęć, m.in. audiowizualnych usług na żądanie, procentowe gwarancje emisji utworów w języku polskim - to niektóre założenia projektu nowelizacji ustawy o rtv, który w minionym...
wincent z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 62
Komentarze (62)
najlepsze
Przecież product placement jest już od dawna. Jak ogladam czasami jakiś serial w TVN, czy Polsacie, to naprawdę ciężko nie zauważyć jaką kawę piją bohaterowie - a jak ktoś przeoczy, to w dialogu na pewno znajdzie się miejsce nad zachwytem nad ta kawą i zbliżenie puszki czy paczki.
Sztandarowym przykładem były
Niestety, jest to jedyny sposób w jaki stacje finansują swoją działalność (nie liczę dotacji od różnych 'darczyńców').
Tak, i to nawet niewielka ilość na użytek własny ;-)
Cholernie denerwujace to jest