Energa rozsyła e-maile wraz z loginem i hasłem do panelu klienta. Email jest rozsyłany bez prośby klienta i bez weryfikacji czy ten email należy jeszcze do niego.
email o takiej treści:
Szanowni Państwo,
aktywowaliśmy Państwa konto w naszym elektronicznym biurze obsługi klienta – ENERGA24.
Platforma ta zastępuje eBOK, z którego do tej pory Państwo korzystali.
Platforma ENERGA24 będzie dostępna od 26 lipca od godziny 8 na stronie 24.energa.pl.
Co to oznacza
Państwa dotychczasowe konto eBOK przenieśliśmy na nową platformę ENERGA24.
Państwa dane do logowania:platforma: 24.energa.pl
login: xxxxxxxxxxxxxxxx - tu jest wpisany aktualny login
hasło tymczasowe, konieczne do pierwszego logowania: xxxxxxxxxxxxxx- hasło tymczasowe
nazwa odbiorcy: xxxxxxxxxxxxxxxxx- imię i nazwisko
Co jeszcze jest ważne
Zachęcamy, aby zapoznali się Państwo z naszymi ważnymi informacjami na stronie energa.pl/zmiany. Znajdą tam Państwo m.in. instrukcję korzystania z platformy ENERGA24.
Jak się z nami skontaktować
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania w tej sprawie, mogą Państwo skontaktować się z nami przez:
infolinię 555 555 555*,-
formularz kontaktowy na energa.pl.
* koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego
Z poważaniem
Zespół Energi Obrotu
Komentarze (6)
najlepsze