Wada jest zaletą, czyli odpowiedź firmy lenovo na źle wykonany serwis
Po półrocznej zabawie w odsyłanie do serwisu lenovo chwilę wcześniej odebranego laptopa rzekomo naprawionego laptopa i wysłaniu listu do polubownego załatwienia sprawy dostałem odpowiedź " wada jest zaletą" ...
maysontayson z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 223
- Odpowiedz
Komentarze (223)
najlepsze
Swoją drogą, te serwisy (ich pracownicy) są tak nieudolne, czy po prostu mają taki przemiał, że "naprawiają" na #!$%@??
@gudenoff: Obawiam się, że to "wada" w znaczeniu potocznym, w stylu "wadą tego modelu telefonu jest słaba widoczność ekranu przy silnym świetle słonecznym", co nie uprawnia wszystkich użytkowników do wymiany telefonów. Stwierdzili po prostu, że to jest cechą
One nie znają słowa serwis.