Koniec znanych nam adblockerów w Chromie? A nie, będą dostępne tylko w...
Kolejna faza batalii Google ze społecznością tworzącą rozszerzenia. Tym razem gigant ogłosił, że w nowej wersji API dostępnej dla rozszerzeń nie będzie w ogóle możliwości blokowania wysyłania żądań HTTP z przeglądarki, chyba że dla wersji enterprise Chrome: Chrome is deprecating the...
klocus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 229
- Odpowiedz
Komentarze (229)
najlepsze
W skrócie wniosek jest taki, że Google dotychczas pozwalało na tego typu rozszerzenia ponieważ są one popularne a oni potrzebowali zdobyć użytkowników. Teraz kiedy zdominowali rynek, zaczynają wykorzystywać to do realizacji swojego głównego celu, robienia kasy na reklamach.
Nadal są daleko w tyle za Microsoftem w tej kwestii - więc długo jeszcze ich Office będzie za darmo.
Komentarz usunięty przez moderatora
brave jest na chromium
@janniecki: to ta przegladarka rozwijana przez jednego typka co jest do tylu ze wszystkim?
ale nasunęło mi się pytanie, na które być może ktoś zna odpowiedź
czy blokowania reklam nie można zrobić z poziomu apki systemowej, zamiast rozszerzenia przeglądarki?
w końcu chodzi tylko o blokowanie wybranych URL-i