Krótka/długa historia o DPD
Dzień dobry Mireczki I Mirabelki,
Nie odebrałem przesyłki od firmy DPD ponieważ wykazali się brakiem profesionalizmu.
Po zamówieniu towaru który waży 300g liczyłem na to że będzie dostarczony w Piątek. Gdy uzyskałem informację że przesyłka jest już w Łodzi ale nie ma jej komu dostarczyć. Zostały mi tylko 3 opcje. Poniedziałek, Wtorek i Środa. W Poniedziałek z rana wyjechałem z miasta.Wracam dopiero po 3tyg. Poprosiłem kolegę o odbiór tej przesyłki. Zgodził się lecz zaznaczył że musi to być po 18:00. Wybrałem opcję na stronie internetowej tak jak należy. Przesyłka została przekierowania i zgłoszenie zostało prawidłowo przyjęte. Dzisiaj z rana w Szczecinie odbieram telefon od kuriera z zapytaniem się gdzie jestem bo ma przesyłkę dla mnie. Wytłumaczyłem Panu Piotrkowi który nie miał odwagi się przedstawić że postąpiłem zgodnie z procedurami. Zadzwoniłem do DPD i skorzystałem że strony do przekierowania przesyłki. Poinformował mnie że on pracuje do godziny 18:00 i przysylke zostawi w punkcie. Puściły mi nerwy za co Pana Piotrka przepraszam lecz on też nie zachował się profesionalnie. Po stracenia kolejnych 30 minut z mojego życia aby przez liczne rozmowy z Botami usłyszeć kogoś żywego, czarna goryczy się przesłała. Pani w słuchawce mi powiedziała że opcja dostarczenia po 18 kosztuje extra i kurier nie miał obowiązku jej dostarczyć.
Ja wypełniłem wszystko jak należy. Gdybym wiedział wcześniej że muszę dopłacić to to bym zrobił. Lecz to nie moja wina ze nie wyrobił się do Soboty. Więcej niechce korzystać z usług DPD i nie odbiorę już od nich żadnej przesyłki.
Jak chcecie sprawę rozwiązać? Oddajcie mi pieniądze a ja ta harmonijka kupię u konkurencji czy wyślecie ja jeszcze raz innym kurierem.
Z poważaniem Wasz klient.
Komentarze (2)
najlepsze
Prawda taka, że w kurierce nie ma komu robic a tego typu sytuacje są wszędzie.