EA pokazało nowy model renderowania włosów przez silnik Frostbite
EA opublikowało serię filmów prezentujących możliwości silnika Frostbite w zakresie renderowania włosów. Nowa technologia ma być wczesną zapowiedzią tego, jak mogą wyglądać gry przyszłości.
xandra z- #
- #
- #
- #
- #
- 123
- Odpowiedz
Komentarze (123)
najlepsze
@MiQ27: twarz będzie w DLC
Engine było 8 bitowe, nazywało się np. Zilog Z80A i było taktowane 3.5MHz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
no i kurde czasy gdzie na potworze renderowane jest 20milionow włosków - a i tak nie zauważasz kunsztu bo strzelasz z fireballa z kilometra w panice
ale za to fabuła jest do bani, a i tak w sumie nie trzeba nic czytać i myśleć bo od strzałki do strzałki na mapie się biegnie - ehh teraz to nie ma czasów
@theodolit: kto wybrzydza ten nie rucha ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"10/10. gameplay? what gameplay?"
@Anomalocaracid: Na Taiwanie już trzepią RAM-y na trzy zmiany (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)