Prawdziwe wyznania: "Play kradnie mój numer bez mojej wiedzy i podpisu!". W dzisiejszym wydaniu także: "Mieli naprawić mój staw a obudziłem się bez nogi!" - zostańcie z nami.
@Kajetan8: A po co zmyślał gość od szóstki w totka, albo ostatnio ten gość co to był na weselu niby? Nie wspominając już o tym, że jest szansa na to, że tego typu akcja może być próbą szemranej antyreklamy wymyślonej przez kogoś ze starej trójki.
W stanach koleś dostałby milionowe odszkodowanie za taką akcję, a u nas co najwyżej nie będzie miał przez jakiś czas aktywnego numeru przez jakiegoś poj!!anego pracownika Playa, który dorabia sobie fałszowaniem podpisów na popołudniowe piwko.
Wygląda mi na to, że ktoś podrobił twój podpis na wniosku o przeniesienie numeru. To rozpoczęło procedurę przeniesienia numeru. Aby najszybciej odzyskać numer to pewnie będziesz musiał zrobić to samo - czyli przenieść numer z powrotem do Orange.
Żeby PLAY wzięło numer to Orange musi ten numer im przekazać, a Orange nie przekaże numeru bez dwóch rzeczy
1. Najpierw wymagają od PLAY podpisanego pełnomocnictwa (ewentualnie Ty sam możesz to załatwiać jak nie chcesz dawac pełnomocnictwa)
2. Orange wysyła Ci list na adres korespondencyjny na który wysyłał do tej pory rachunki z informacją, że przyjęli zgłoszenie, terminami wszystkich kolejnych kroków itp i informacją, że wystarczy dać im znać, a oni przerwią
Przeniesienie nr trwa albo 1 dzien, albo tydzien (prepaid), albo na koniec NASTEPNEGO okresu rozliczeniowego (tak, tak, wiem ze mozna jeszcze wybrac dowolny dzien, ale nikt tego nie
@scyth: Może pani po prostu była przekonana, że pan będzie zainteresowany ofertą Play i sama, aby przyspieszyć procedurę uruchomiła machinę :D Szkoda, że nie wyszło...
Komentarze (44)
najlepsze
1. Najpierw wymagają od PLAY podpisanego pełnomocnictwa (ewentualnie Ty sam możesz to załatwiać jak nie chcesz dawac pełnomocnictwa)
2. Orange wysyła Ci list na adres korespondencyjny na który wysyłał do tej pory rachunki z informacją, że przyjęli zgłoszenie, terminami wszystkich kolejnych kroków itp i informacją, że wystarczy dać im znać, a oni przerwią
A teraz jak wyglada procedura:
Przeniesienie nr trwa albo 1 dzien, albo tydzien (prepaid), albo na koniec NASTEPNEGO okresu rozliczeniowego (tak, tak, wiem ze mozna jeszcze wybrac dowolny dzien, ale nikt tego nie
Przecież w nowej reklamie PLAY jest, że "nawet nie poczujesz jak przeniesiemy Ciebie i Twoją rodzinę do PLAY"
Działają z godnie z ofertą z reklamy. :)