Przestroga, gdyby komuś przyszło załatwiać reklamację w T-Mobile
Kontakt z ponad 20 osobami. Z FB na czat, z czatu na mail, z maila na tel., z tel. na SMS. Nikt nie może nic, nikogo nie można namierzyć.W mdzyczasie oszustwo przez pracownika Działu Utrzymania Klienta T-Mobile. Uwaga: część komentarzy ukryta przez T-Mobile.
jakub-kubacki z- #
- #
- #
- #
- #
- 15
- Odpowiedz
Komentarze (15)
najlepsze
1. Podpisałem umowę telefonicznie z działem utrzymania klienta na przedłużenie umowy na warunkach jakie mam dotychczas.
2. Kilka dni później widzę, że na koncie online warunki są jednak inne niż te, na które się zgodziłem (inna wysokość pakietu roaming UE zamiast 3,2 GB jest 1 GB free + 2,2 GB za ok. 12 PLN / 1 GB.
3. Piszę o tym na FB, skąd jestem skierowany na czat.
4. Piszę na czat, skąd jestem skierowany na boa@t-mobile.pl.
5. Składam reklamację na boa@t-mobile.pl z prośbą o odsłuchanie nagrania.
Oni naliczali, a ja reklamowałem. Osobiście w salonie, inaczej nie ma z kim gadać.
Inna sprawa,, że mają coraz mniej klientów, kiedyś to tam były tłumy.
Komentarz usunięty przez moderatora