XL MOTO nieuczciwe praktyki sklepu - złapany na gorącym uczynku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
![XL MOTO nieuczciwe praktyki sklepu - złapany na gorącym uczynku ( ͡° ͜ʖ ͡°)](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_81qC9DxTGEyvL8mUDbHULp57P3LUPlV0,w300h194.jpg)
- 14
Cześć
Dzisiaj chciałem pokazać Wam małą ciekawostkę jak sklep XL Moto wprowadza klienta w błąd
Dostałem na maila newsletter i spodobała mi się torba na bak:
Jak widać na załączonym obrazku - torba jest przeceniona ze 169,99 PLN na 67,99 PLN
Na skrinie specjalnie pokazałem odnośnik, który przeniesie nas na stronę
A na stronie ta sama torba kosztuje już 99,99 PLN po przecenie ze 199,99 PLN
Dla ułatwienia wybrałem zdjęcie, na którym ewidentnie widać, że jest to ta sama torba :)
A fe, XL MOTO tak się nie robi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Koniec końców torby nie kupiłem. I nierzetelny sklep będę omijać szerokim łukiem.
Komentarze (14)
najlepsze
A w tym wypadku to pewnie ktoś źle ustawił - czy to na newsletterze czy w normalnej ofercie.
Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie lepiej jest tylko w Amazonie.
Cena z newslettera obowiązuje w danym dniu do godziny 24:00.
Na dzień następny jest już inna - jeśli się mylę to napisz do nich a na pewno miło cię zaskoczą.
Jako klient kupowałem Wiele razy i zawsze w przypadku problemu dostawałem Rabat na kolejne zakupy oraz wymianę bez opłat.
Kiedyś
Ile raz coś się nie zgadzało to wysyłali nowy produkt, albo kod rabatowy na równowartość.
Każdy pewnie kojarzy ich hitowy plecak. Przy pierwszej promocji chyba coś koło 4 lat temu skusiłem się, a dwa tygodnie później dostałem maila, w którym tłumaczą, że wykryli jakąś wadę fabryczną suwaka, przepraszają i wysyłają kod zniżkowy na 130zł, żeby kupić sobie drugi taki plecak,
źródło: comment_i9heUNCtQLxmjrmcIFr7yK3MCMrOMKzN.jpg
Pobierz