ROTFL! oj, dawno już się tak dobrze nie pośmiałem... JKM zmieni przepisy ruchu drogowego, sprzeda co się da, resztę kasy wyciągnie od Niemców (jeszcze za tamte sprawki), no a potem, to już nie będzie niczego. Zostanie tylko plan Warszawy gdzie każdy sobie będzie mógł kliknąć i sprawdzić czyja działka jest... ;))))
@Keraj: doktor ma rację... Postulaty Korwina są w dużej mierze "z dupy wzięte". Przywróci "zieloną strzałkę" to znaczy co? Zmieni ustawę prawo o ruchu drogowym? Stawka za "wynajem pod manifestację", czyli co? Ograniczenie wolności zgromadzeń w praktyce? Zatrudni chińczyków? Znaczy się zmieni sposób wydawania pozwoleń na pracę dla osób z poza UE? I jeszcze każe im płacić dzienną stawkę za możliwość wykonywania robót?
@kubatre1: Na pocieszenie, uczciwie pod koniec JKM przyznał, że zrobi co będzie mógł. A jak nie będzie mógł - to nic nie zrobi. Głosujcie na JKM - jeden uczciwy. :)
— "Firmy prowadzące jakiejkolwiek prace będą musiały płacić dzienną stawkę za wynajęcie chodnika lub jezdni" - w oparciu o jakie prawo?
Zdziwił mnie ten postulat, ale tylko dlatego, że byłem przekonany, że takie przepisy w Warszawie już obowiązują! To bardzo dobre rozwiązanie, znacząco przyspiesze roboty drogowe. We Wrocławiu trzeba się liczyć z opłatami za zajęcie jezdni i chodnika od dłuższego czasu. To rozwiązanie premiuje zorganizowane firmy,
3. Zachęta do większego korkowania miasta. Działanie na przekór przykładom miast, w których komunikacja działa sprawniej.
4. Likwidacja ograniczeń prędkości to absurd przy mentalności większości kierowców.
13. Międzynarodowa zawierucha bez szans na sukces.
19. Już jest łatwe? To nie trochę głupio wysuwać to, jako postulat wyborczy?
20. Kluczowa jest kontrola operacji finansowych, a nie narzucenie jakiejś sztywnej formuły, bo ona sama uczciwości nie zagwarantuje (patrz przetargi i wszelkie
1. chaos z definicji jest nieuporządkowany:-) A tutaj może to być jakieś wyjście: jeśli będziesz wiedział, że parkowanie w ścisłym centrum kosztuje tyle co twoja dniówka to się tam nawet pchał samochodem nie będziesz. Ot, zaparkujesz gdzieś dalej i tym samym zmniejszasz ruch w centrum. Ale aby to miało jakiś sens potrzebna by była bardziej skuteczna egzekucja, a z tym już może być problem.
"3) Zlikwiduję bus-pasy. Ludzie ciężko pracujący tłoczą się na zwężonych jezdniach - natomiast po bus-pasach mkną urzędnicy lub bezrobotni (mający jeszcze fundowane bilety na przejazd). Rzut oka z góry na bus-pas pokazuje, że marnuje się w ten sposób spora część jezdni."
Przeciez puspasem, dzieki temu, ze jest wyznacozny przejezdza wiecej osob niz zwyklym pasem wiec jak mozna powiedziec ze jest niewykorzystany i sie marnuje? Marnuje sie bo dzieki
Ta, bo autobusami jeżdżą tylko bezrobotni. To kolejny dowód na to, że JKM jest totalnie wyrwany z rzeczywistości i żyje w jakimś wyimaginowanym świecie.
Czyli otworzyć jezdnie? Bo wszyscy mają samochodu, a autobusami jeździ margines społeczny! Tak to właśnie odebrałem czytając punkt 3.
A straż obywatelska to już k$%!a majstersztyk… Pewnie będę wieczorem przechadzał się z psem i podleci do mnie 3 starych dziadów z babami (bo mają dużo czasu i uwielbiają być zaj$$iście wścibscy) i będą pytania gdzie? Po co? Na co? Za ile? Taka nagonka, no i w dupach się poprzewraca, bo będą myśleli,
Zlikwidowanie bus-pasów - no cały Korwin, mówi bardzo do rzeczy, ale nagle p!$!%!#nie coś takiego i całkowicie przekreśla jakiekolwiek szanse na wygraną. Ten człowiek kompletnie nie nadaje się do polityki, przestańcie go popierać, to może pojawi się jakiś liberalny kandydat z głową na karku.
@Matkasiedziztylu: zezwolenie na skrecanie w lewo na rondzie to faktycznie bardzo do rzeczy pomysl. W sumie to moznaby pojsc dalej i zrobic na rondzie normalny ruch dwustronny. Nie wiem jak to logistycznie rozwiazac, ale pomysl dobry jak ten korwina
@nieocenzurowany88: Rozgarnięty? Zlikwidować bus-pas to rozgarnięcie? Jedynym sensownym rozwiązaniem to wpuścić na bus-pasy samochody w których jedzie komplet (albo conajmniej 4) pasażerów.
Korwin chyba zapomniał że głównym użytkownikiem komunikacji miejskiej są uczniowie i studenci, a nie bezrobotni czy urzędasy.
Komentarze (355)
najlepsze
Ponad to Korwin po raz kolejny udowadnia, że
— JKM widział autobusy w godzinach szczytowych, kiedy ludzie jadą do pracy? Pewnie w tych godzinach śpi.
— JKM jako prezydent miasta może regulować Kodeks Drogowy?
— Wszelkie roboty drogowe bedą prowadzone przez nocnych Azjatów (taka odmiana) nawet mosty tak będą budowane. W dzień
będzie można po nich jeździć. Metrem też.
— "Firmy prowadzące jakiejkolwiek prace będą musiały płacić
— "Firmy prowadzące jakiejkolwiek prace będą musiały płacić dzienną stawkę za wynajęcie chodnika lub jezdni" - w oparciu o jakie prawo?
Zdziwił mnie ten postulat, ale tylko dlatego, że byłem przekonany, że takie przepisy w Warszawie już obowiązują! To bardzo dobre rozwiązanie, znacząco przyspiesze roboty drogowe. We Wrocławiu trzeba się liczyć z opłatami za zajęcie jezdni i chodnika od dłuższego czasu. To rozwiązanie premiuje zorganizowane firmy,
3. Zachęta do większego korkowania miasta. Działanie na przekór przykładom miast, w których komunikacja działa sprawniej.
4. Likwidacja ograniczeń prędkości to absurd przy mentalności większości kierowców.
13. Międzynarodowa zawierucha bez szans na sukces.
19. Już jest łatwe? To nie trochę głupio wysuwać to, jako postulat wyborczy?
20. Kluczowa jest kontrola operacji finansowych, a nie narzucenie jakiejś sztywnej formuły, bo ona sama uczciwości nie zagwarantuje (patrz przetargi i wszelkie
1. chaos z definicji jest nieuporządkowany:-) A tutaj może to być jakieś wyjście: jeśli będziesz wiedział, że parkowanie w ścisłym centrum kosztuje tyle co twoja dniówka to się tam nawet pchał samochodem nie będziesz. Ot, zaparkujesz gdzieś dalej i tym samym zmniejszasz ruch w centrum. Ale aby to miało jakiś sens potrzebna by była bardziej skuteczna egzekucja, a z tym już może być problem.
3. W dzisiejszych czasach tramwaj ma
1.)
A tutaj może to być jakieś wyjście: jeśli będziesz wiedział, że parkowanie w ścisłym centrum kosztuje tyle co twoja dniówka to się tam nawet pchał
Popieram, ale to nie pasuje do:
Natomiast ludzie jeżdżący samochodami powinni być traktowani jak pełnoprawni obywatele stolicy - a nie jak wrogowie publiczni.
;)
2.
Pieniądze przeznaczone na budowę nowych torów tramwajowych skieruję na budowę metra.
Ładnie brzmi, ale to nie ta skala. No
"3) Zlikwiduję bus-pasy. Ludzie ciężko pracujący tłoczą się na zwężonych jezdniach - natomiast po bus-pasach mkną urzędnicy lub bezrobotni (mający jeszcze fundowane bilety na przejazd). Rzut oka z góry na bus-pas pokazuje, że marnuje się w ten sposób spora część jezdni."
Przeciez puspasem, dzieki temu, ze jest wyznacozny przejezdza wiecej osob niz zwyklym pasem wiec jak mozna powiedziec ze jest niewykorzystany i sie marnuje? Marnuje sie bo dzieki
Ta, bo autobusami jeżdżą tylko bezrobotni. To kolejny dowód na to, że JKM jest totalnie wyrwany z rzeczywistości i żyje w jakimś wyimaginowanym świecie.
jeśli jeździ autobusem --> nie stać go na samochód
nie stać go na samochód --> bezrobotny
A straż obywatelska to już k$%!a majstersztyk… Pewnie będę wieczorem przechadzał się z psem i podleci do mnie 3 starych dziadów z babami (bo mają dużo czasu i uwielbiają być zaj$$iście wścibscy) i będą pytania gdzie? Po co? Na co? Za ile? Taka nagonka, no i w dupach się poprzewraca, bo będą myśleli,
Korwin chyba zapomniał że głównym użytkownikiem komunikacji miejskiej są uczniowie i studenci, a nie bezrobotni czy urzędasy.
Komentarz usunięty przez moderatora