Dlaczego Mazda rdzewieje- badanie.
Weryfikacja wykrywania warstwy cynku na blasze stalowej przez miernik GL-PRO-6-FAZ oraz GL-PRO-2-FAZ. Widać różnicę pomiędzy powłoką naniesioną ogniowo a natryskowo.
L.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 171
- Odpowiedz
Weryfikacja wykrywania warstwy cynku na blasze stalowej przez miernik GL-PRO-6-FAZ oraz GL-PRO-2-FAZ. Widać różnicę pomiędzy powłoką naniesioną ogniowo a natryskowo.
L.....n z
Komentarze (171)
najlepsze
@poirytowanyWykopowicz:
Na pewno ktoś komu w pięcioletnim aucie wyskoczy ruda na nadkolach, drugi raz kupi auto tej samej marki ;)
Jedyna hipoteza jaką mam to jakiś problem z tym że podczas cynkowania ogniowego (kiedy to cynkowany element zanurza się w płynnym cynku o temperaturze ponad 450C), dochodzi do jakiś nieporządnych zjawisk z dziedziny ulepszania cieplnego (które w tym wypadku nie ulepsza, a pogarsza właściwości blach).
Nadwozia samochodów cynkowane są w całości po zgrzewaniu i spawaniu.
A współczesne konstrukcje pojazdów wykorzystują wiele rodzajów stali, zapewne w różny sposób hartowanej (po pozwala uzyskać pożądane własności mechaniczne całej konstrukcji).
Komentarz usunięty przez moderatora