Cześć
Informacja dla osób korzystających z managera paczek InPost.
Słuchajcie Mirki, jest błąd / wałek w systemie InPost.
Jakiś tydzień temu nadawałem przesyłki na stronie InPost. Wybieram klientów, którzy wybrali i opłacili dostawę do paczkomatu za 8,99 zł. Zaznaczam 5 osób, płace, pobiera 44,95 zł z salda i jest ok.
Następnie drukuję fakturę dla pierwszego klienta i drukuję jego etykietę na paczkę. Powtarzam dla 2, 3 i 4 klienta i jest git. Chcę wydrukować etykietę ostatniego klienta i zonk. Okazuje się, że etykiety nie mogę wydrukować gdyż figuruje jako nieopłacona. Zdziwiłem się wtedy ale pomyślałem że to może mi się coś powaliło i może jednak nie opłaciłem tej etykiety. Zdurniałem, zapłaciłem ale nie byłem do końca przekonany że to mi coś umknęło. Zostawiłem temat.
Dzisiaj ponownie płacę zbiorczo za paczki do paczkomatu po 8,99 zeta, zaznaczam 3 klientów , płacę z salda tak jak wyliczyło 26,97 zł. Przy wydruku etykiet okazuje się że trzeci klient wymaga zapłaty 8,99 zeta mimo, że już był opłacony grupowo. Daję sobie rękę uciąć że zostałem zmuszony do opłaty tej samej przesyłki dwa razy. Po pierwszym razie jestem czujny jak bóbr.
Zgłosiłem reklamację ale wydaje mi się że: jest bug w systemie lub jest to celowa zagrywka InPostu.
Ponadto:
Menager InPost nie ma historii pobierania kasy z salda, jest tylko historia zasilenia salda. Jako klienci mamy więc prze#$#%@, żeby cokolwiek udowodnić, ba nawet nie mamy jak sprawdzić co z tą kasa na saldzie się faktycznie działo.
Dodatkowo dodam, że jak nie wykorzystasz opłaconej etykiety (paczka jednak nie nadana bo klient się rozmyślił) to zgłasza się prośbę przez formularz aby dokonali zwrotu kasy. Nie zwracają na rachunek bankowy tylko na saldo. Ale nie ma żadnej informacji czy i kiedy faktycznie ta kasa została zwrócona. Nawet nie wysyłają info na maila. Jak ktoś sporo wysyła to przecież nie będzie prowadził w zeszycie każdego ruchu na saldzie InPost.
Teraz już jestem pewien, że InPost wydymał mnie minimum 2 razy na kwotę 8,99 zł
Zwrot za opłacone i niewykorzystane etykiety też robiłem kilka razy ale do dziś nie wiem i nie mam jak sprawdzić czy zwrócili mi pieniądze.
Komentarze (12)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
podpisuje umowę i opłaca wszystko z dołu zgodnie z tym co nadał. Nie pobierają opłat za etykiety, które nie zostały im dostarczone. Nie ma podwójnych naliczeń, nie ma anulacji etykiet itd.