Dożywotnia pizza za tatuaż. Pizzeria nagle kończy promocję. Za dużo chętnych.
Amerykańska sieć Domino's Pizza musiała zakończyć kampanię promocyjną w Rosji, w której oferowała dożywotnio pizzę tym, którzy wytatuują sobie jej logo. Było za dużo chętnych.
Cziken1986 z- #
- #
- #
- #
- 22
Komentarze (22)
najlepsze
Nie jest wyjaśnione. Można się tylko domyślać, że promocja została zakończona, ale osoby z tatuażem zgodnie z zasadami będą dostawać swoje 100 sztuk pizzy rocznie przez 100 lat. Pewnie najtańszej pizzy w najmniejszym rozmiarze (hajs musi się zgadzać), ale zasady to zasady. No, chyba że sieć padnie albo zmieni właściciela bez przejęcia zobowiązań, wtedy będzie problem.
@rosso_corsa: @taazowsky:
Wtedy -
Komentarz usunięty przez moderatora
@lonegamedev: dla Ciebie upodlić a dla niektórych, (tymbardziej w rosji) czasem być albo nie być.