@kingwins jak to jest symulowane? Znasz może jakiś opis matematyczny co za tym stoi? Podczas renderowania rozwiązywane są równania Naviera-Stokesa, czy Boltzmanna (jak w CFD)?
@Vincenzo: Nie ma potrzeby rozwiązywać tak skomplikowanych równań (swoją drogą rozwiązywanie Naviera-Stokesa to jest zadanie na wiele dni nawet dla superkomputerów). Nie wiem jak oni to zrobili, ale obstawiałbym zlinearyzowanie w równaniach wszystkiego czego się da. Nie potrzebujemy znać super dokładnego rozwiązania tak jak w przemyśle inżynieryjnym, tylko wystarczy rozwiązanie co 'na pierwszy rzut oka' wygląda ok.
@Monochromatyczny_Tadeusz: Chyba akurat możliwościami to obecnie Blender depcze 3ds a co do wsparcia to społeczność jest tak duża że o pomoc łatwiej niż w jakimkolwiek innym sofcie 3d (nawet w języku polskim).
Komentarze (155)
najlepsze
Czy ja wiem IMO woda i piwo
photoshop > gimp