Nowa propozycja EU: limitery prędkości i pełna inwigilacja kierowcy
Jak zwiększyć bezpieczeństwo na drogach? Komisarze europejscy wpadli na genialny pomysł.
aturt z- #
- #
- #
- #
- 130
- Odpowiedz
Jak zwiększyć bezpieczeństwo na drogach? Komisarze europejscy wpadli na genialny pomysł.
aturt z
Komentarze (130)
najlepsze
Niedługo każdy aspekt życia obywateli EU będzie kontrolowany.
To nie jest propozycja UE (czyli rozumiem, ze autor mial na mysli Komisje). To nie jest nawet propozycja jednego z Komisarzy. To jest dokument, sporzadzony na zlecenie Komisji przez zewnetrznego konsultanta (standardowa procedura) zawierajacy, jak mniemam bo przeciez nie czytalem, roznorakie propozycje rozwiazan majacych na celu osiagniecie zakladanych w strategii rezultatow, czyli zredukowanie liczby smiertelnych wypadkow.
Do tego, zeby mozna bylo mowic o tym, ze
@buleczkowy_potwor: clickclikbajt. Potwierdzam.
Chociaż uważam, że jeśli R1234yf da się zastąpić R134a, to i na większość lepszych technik znajdą się metody. Jeśli nie, to pozostaną auta używane.
dla waszego dobra nawet jeżeli tego nie chcecie i wydaje się to wam głupie bo, widzicie, idiotów trzeba chronić przed nimi samymi, wykopki
jak tak dalej pojdzie to wykupie swoje auta z leasingu bo sie nawet na GPF nie zalapaly xD
a ogranicznik predksoci jest w VAG domyslnie - jak ustawisz sobie przez przypadek ta wajha 50 to deptanie gazu do oporu nie spowoduje ze przejeoczy predkosc - powodzenia dac ojcu i czekac
@jakdlugonawawelu: guzik prawda, wciskając na prawdę do oporu omijasz limiter - bo na końcu masz jeszcze „kliknięcie” które właśnie do tego służy.
Cała prawda o UE
Jak widać tym razem teoria okazuje się prawdą.
Najciekawszy cytat jak dla mnie z manifestu:
- rozpoznaje znaki na zjazdach mimo ze nei zjezdzam
- ostatnio stojac na maku rozpoznał mi 5km/h i nie zmienił tego rozpoznania przez najblizsze 20km na drodze gdzie obowiazuje 100
- nie rozpoznaje skrzyżowań
- nie rozpoznaje innych tablic ograniczajacych jak choćby obszar zabudowany, strefa zamieszkania.
- na oko mam poprawne rozpoznanie na 50% dróg jakimi jezdzę...
Też mam samochód z rozpoznawaniem znaków i jak w Niemczech nie myli się nigdy, tak w Polsce można sobie to rozpoznawanie praktycznie zignorować.
Mocniejsze auta są bezpieczniejsze bo jest zapas mocy i można się szybko włączyć do ruchu, uciec przed zagrożeniem