@narmo: to jest marketing spoleczny (niech mnie ktos poprawi jesli myle pojecia) gdzie wlasnie kontrowersyjne jest kto wiecej zyskuje. Przykladami sa jakies akcje "kup towar, dozywiasz dziecko" czy tez inwestowanie firm tytoniowych w kampanie uswiadamiajace o szkodliwosci palenia. Suma sumarum tutaj jednak spoleczenstwo cos zyskuje, a w przypadku zwyklych reklam zyskuje tylko firma reklamowana i producenci reklamy.
Jakoś dla mnie takie akcje wydają się lekko mówiąc kontrowersyjne. Nie wiem, czy więcej na tym skorzystają niesłyszący, czy sama korporacja Pepsico. W końcu to przede wszystkim reklama Pepsi, która ich kosztowała tyle samo, co każda inna. Tak samo nie wierzę w szczere intencje Polsatu z tymi ich akcjami charytatywnymi.
Komentarze (32)
najlepsze
można było o tym przeczytać w piątkowej GW
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69806,4892547.html
Podoba mi się reklama. Ale jak by fajna nie była i tak nie zamierzam wlewać w siebie tej smoły!