Poniżej jęk elektrycznego Volkswagen I. D. R który wczoraj ustanowił nowy rekord (7:57,148) w Pikes Peak International Hill Climb. poprzedni rekord (8:13.878) należał do 850-konnego spalinowego Peugeota 208 T16.
Byłem w tym roku na Le Mans 24h podczas kwalifikacji. I dźwięki niesamowite. Najgłośniej świnia czyli Porsche i faktycznie odgłosy zarzynanej świni. Corvette jak grzmoty a Ferrari co mnie zaskoczyło były najcichsze i najbardziej "kulturalne" jeśli chodzi o dźwięk silnika. I wtedy wyjeżdżają Toyoty jak odkurzacze i mijają wszystkich.
@kupkesobieciagne: przeciez mijały od 2014 roku. TS040 byly najszybsze w 14 i 15 roku, TS050 trochę slabiej w 2016 i 2017 za sprawą pecha i usterek technicznych. Toyoty robily i robia najszybsze kolka od lat, dreczą (dręczyły) je kwestie techniczne.
A były najszybsze za sprawą pecha i usterek technicznych konkurenta czyli Audi.
Jak weszło Porsche, Toyota przestała się liczyć całkowicie. Audi osiągnęło w tych wyścigach wszystko co można, Porsche również i teraz Toyota ściga się sama ze sobą. ( ͡°͜ʖ͡°) Przez ostatnie 5 lat, czyli od początku WEC, nie licząc pechowego 2014, wygrywało tylko Audi-Porsche.
Komentarze (86)
najlepsze
@kupkesobieciagne: przeciez mijały od 2014 roku. TS040 byly najszybsze w 14 i 15 roku, TS050 trochę slabiej w 2016 i 2017 za sprawą pecha i usterek technicznych. Toyoty robily i robia najszybsze kolka od lat, dreczą (dręczyły) je kwestie techniczne.
A były najszybsze za sprawą pecha i usterek technicznych konkurenta czyli Audi.
Jak weszło Porsche, Toyota przestała się liczyć całkowicie. Audi osiągnęło w tych wyścigach wszystko co można, Porsche również i teraz Toyota ściga się sama ze sobą. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przez ostatnie 5 lat, czyli od początku WEC, nie licząc pechowego 2014, wygrywało tylko Audi-Porsche.
W 2015 nie mijały, w 2016
raczej gwiezdne wrota bez 7mego szewrona załączonego.