Cześć! Chciałem tylko dać wam znać żebyście uważali na przelewy (przychodzące) przez telefon za pośrednictwem BLIK w mBanku. Niestety, całkiem niedawno poprosiłem dziewczynę o przelanie środków na moje konto (a więc numer telefonu zarejestrowany na BLIK w moim koncie w mBanku), okazało się jednak, że zamiast środków dostałem tylko komunikat przez sms od ING (jej bank to ING), że czekają na mnie środki i mogę je odebrać logując się na swoje konto ING (czyli system z automatu założył, że mam konto u nich...). Byłem pewien, że po mojej stronie wszystko ustawione jest OK (sprawdzałem to dziś rano), jednak okazało się, że mBank potrafi randomowo wyrejestrować numer telefonu z usługi BLIK sam... np. kiedy smartfon zaktualizuje aplikację do bankowości, zapoznajcie się ze screenami poniżej bo sam w to nie wierzę.
W tej chwili mogę jedynie czekać aż środki wrócą do dziewczyny w ciągu 2 dni (tj. 8:30 w sobotę), ING nie może ich odblokować w żaden sposób szybciej.
Dlatego przestrzegam, sam już więcej tej opcji nie użyje (to nie był pierwszy raz). A przy okazji dodam, że ostatnio zmieniałem też smartfona i miałem problem z aktywacją aplikacji przez telefon, nie dochodził do mnie SMS weryfikacyjny z mBanku i problemu nikt nie potrafił rozwiązać przez około tydzień. Dramat.
https://imgur.com/a/4NROTm4
Komentarze (14)
najlepsze
To @ZespolmBanku powinien być tego świadomy, a nie brać winy na siebie, a @stranded może trochę ochłonąć i popatrzeć na sprawę obiektywniej :P
poza tym, SMS od ING mówi o możliwości odebrania kasy przez wbicie na stronę i podanie 5 cyfrowego numeru w zakładce Karty i płatności > Przelewy na telefon, gdzie takich zakładek w