@sejsmita: Dokładnie. Z drugiej strony kupujący też nie wykazał się rozsądkiem. Nawet jeśli zapłacił śmieszną cenę za to. Przecież takie rzeczy to odkryłby pierwszy lepszy mechanik.
@sejsmita: jeśli auto było wcześniej zarejstrowane i miało przegląd to winę ponosi tutaj tylko i wyłącznie stacja diagnostyczna, która podbiła pieczątke. A jeśli nie miało przeglądu to widziały gały co brały.
@Diabl0: @nitro_zeus: @Lisiu: Ja mam jeden zakład w którym robię przeglądy od wielu lat. Diagności się zmieniali. Ale jadę i wiem że mi sprawdzi wycieki z silnika i skrzyni, sprawdzi stan podwozia, zawieszenie, wydech - jak coś będzie nie tak to mi o tym powie, a jak za rok okaże się że miałem to w dupie i nie zrobiłem, to mi nie podbije przeglądu.
@tmn007: Prawdopodobnie mogła mieć zatkany odpływ wody w podłodze, to często się dzieje gdy ktoś konserwuje ten samochód i zazwyczaj zatykają kanały. Natomiast przy nadkolu mógł być jakiś dzwon. Ogólnie rzecz biorący jak macie coś innego niż VW, Audi etc. to radziłbym szukać ogarniętego mechanika, bo w Polsce mało komu można dać Alfę czy Saaba do grzebania. Niektórzy potrafią nawet schrzanić wielowachacz w Focusie. Mam dziwne wrażenie, że ta Alfa nawet
Komentarze (186)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Jakim trzeba być debilem żeby
Ogólnie rzecz biorący jak macie coś innego niż VW, Audi etc. to radziłbym szukać ogarniętego mechanika, bo w Polsce mało komu można dać Alfę czy Saaba do grzebania. Niektórzy potrafią nawet schrzanić wielowachacz w Focusie.
Mam dziwne wrażenie, że ta Alfa nawet
To jest system redukcji masy :P
źródło: comment_BnosNNvr7yNyq0cWh6eAmlRTcXq5JH3F.jpg
Pobierz