Jak wejdzie prawo o możliwości cofnięcia przelewu to zrobię bota co wyśle pod wszystkie konta BZ WBK przelewy walutowe na 1 grosz i złożę dyspozycję o cofnięcie. Jak myślicie, czy bank da sobie zabrać prowizję za przelew przychodzący i cofnięty? Nie wydaje mi się. Prędzej by sobie dali podpalić główną siedzibę.
Pisałem to już i pewnie jeszcze nie raz napiszę - to jest po prostu upokarzające, że duże firmy traktują ludzi jak debili tworząc takie reguły, żeby dymać ich na każdym kroku. I jest to świadoma praktyka celująca w ludzkie niedoskonałości, wykorzystywanie pomyłek, nieuwagi itp. Coś co jest praktyką u typowych firm-krzaków i naciągaczy nie jest niestety obce ugruntowanym na runku korporacjom.
@bachus Jest. Kazdy przelew SEPA w Euro jest darmowy. Ale jezeli dany kraj jest w UE i EOG ale waluta kraju jest np. PLN to bank moze pobrac oplate za wyslanie przelewu SEPA w wysokosci 5zl lub za odebranie.
Jak czytam o tych wszystkich bankach to w sumie cieszę się, że od paru lat Millennium mnie nie tnie na takich rzeczach. Swego czasu płakałem, że nie wspierają Android Pay ale widzę, że dużo gorsze rzeczy mogą mnie spotkać...
W czym właściwie jest problem? Przychodzisz do banku, mówisz fakju i przenosisz się do innego. Nazw nie będę podawał, żeby nie brzmiało jak reklama. A jak ktoś godzi się na takie warunki, to jest wyłącznie jego problem.
@perevod_pl: nie wiem, może chodzi o to, żeby dać znać ludziom, że tak jest w tym banku? O złych rzeczach trzeba mówić, żeby więcej ludzi się nie nacięło
@michalje: jeśli nie pilnujesz swoich pieniędzy i nie czytasz zmian w regulaminie banku, to kto temu jest winien? W t-mobile zawsze dostaje maila o zmianach, tak że jeśli warunki nie będą mi odpowiadać, to zawsze mogę wynieść się. Wina WYŁĄCZNIE po stronie klienta.
Ale oni zawsze kasują za przelew przychodzący w walucie! Kiedy pierwszy raz mi się to przytrafiło, kiedy jeszcze Morawiecki był tam prezesem, przekonywali mnie, że źle zaznaczyłem opcję kto ponosi koszt przelewu (OUR, SHA i coś jeszcze), i niby odbiorca musiał płacić. Następnym razem bardzo się pilnowałem, żeby zapłacić za przelew, żeby odbiorca nic nie płacił. I znów potrącili opłatę. Zamknąłem tam konto i omijam ten bank szerokim łukiem.
Komentarze (170)
najlepsze
Przychodzisz do banku, mówisz fakju i przenosisz się do innego. Nazw nie będę podawał, żeby nie brzmiało jak reklama. A jak ktoś godzi się na takie warunki, to jest wyłącznie jego problem.
W t-mobile zawsze dostaje maila o zmianach, tak że jeśli warunki nie będą mi odpowiadać, to zawsze mogę wynieść się.
Wina WYŁĄCZNIE po stronie klienta.