@ElCidX: Musiał byś chyba rękę wsadzić w taki wyciek gazu xD, a 800g gazu zleci w moment bo jest ciśnienie w układzie, zresztą nabicie klimy nie trwa 5 godzin xD
Ale wracają do ceny to jest proste stary czynnik 134a nie spełnia norm ekologicznych czyli przyczynia się do powstawania dziury ozonowej itp itd, z kolei nowy czynnik o oznaczeniu 1234yf jest drogi ale mieści się w normach GWP (Global Warming Potential)
co z autami starszymi - serwis klimy zaraz okaże się nie opłacalny
@Zlomiarz1: A co ma wiek auta do opłacalności serwisu? Jak zamierzasz tym autem przejeździć następny rok, to serwis jest opłacalny, niezależnie jaką ono ma księgową wartość. Można też czynnik R600 zrobić i będzie działać.
@kabiz: Została zakneblowana przez skorumpowanych unijnych urzędasów, którym gigantyczne pieniądze od tej spółki odpowiedzialnej za przepchnięcie wysoce niebezpiecznego R-1234YF do naszych samochodów nie śmierdzą.
Komentarze (263)
najlepsze
Bujda bujda.
Ale wracają do ceny to jest proste stary czynnik 134a nie spełnia norm ekologicznych czyli przyczynia się do powstawania dziury ozonowej itp itd, z kolei nowy czynnik o oznaczeniu 1234yf jest drogi ale mieści się w normach GWP (Global Warming Potential)
@Zlomiarz1: A co ma wiek auta do opłacalności serwisu? Jak zamierzasz tym autem przejeździć następny rok, to serwis jest opłacalny, niezależnie jaką ono ma księgową wartość.
Można też czynnik R600 zrobić i będzie działać.