Dlaczego nowe auta są takie drogie? Cześć 1
Samochód to prawdopodobnie najbardziej skomplikowana rzecz, jakiej używamy na co dzień. Składa się średnio z około 9 tysięcy części i... działa. Co za tym stoi? Tysiące godzin pracy włożone w każdy najmniejszy detal - na przykład w przycisk. I o tym w pierwszej części serii \"Dlaczego...
bgjm z- #
- #
- #
- #
- 251
- Odpowiedz
Komentarze (251)
najlepsze
@kokosik: przecież to zaprzeczenie.
DPF/FAP nie powoduje samych problemów. Powąchaj spaliny sprawnego diesla z filtrem i sprawnego bez. Już tak czuć różnicę, nie mówiąc o składzie chemicznym. Ewentualne problemy z filtrami wynikają z niepoprawnej eksploatacji. Co do downsizingu, to nie jestem jego zwolennikiem, ale nie słyszałem o akcji serwisowej czy częstych awariach silników EcoBoost.
Tak zgadzam się z Tobą w kwestii DPF tylko że nie podtykam nosa pod rurę wydechową. Wbrew temu co nam się usilnie wmawia transport samochodowy nie jest tak
Poziom inSZynieryjnego #!$%@? sięga zenitu.
@nojasneurwa:
Poniżej zdjęcie przycisku kołyskowego do nawiewu w polonezie z lat 90. 5 pozycji, podświetlenie, kompaktowe (jak na spełnianą rolę) wymiary. Wewnątrz płytka drukowana sterująca wentylatorem (chyba przez PWM), w zależności od pozycji przełącznika. Całość zamknięta w aluminiowej obudowie działającej jako radiator, bo wentylator był dość potężny i trochę amperów przez ten przycisk leciało.
Tobie się może wydawać, że byle pstryczek by wystarczył, a w rzeczywistości
@nojasneurwa: Ale to tak działa. Z przyciskiem dostajesz cała linię montażową do wytworzenia każdego z jego elementów. Myślałeś, że machną ci to w tydzień?
To nie elektronika. Ja siedzę w programowaniu, ale nie zabieram się za design leveli w grach, chociaż jedno i drugie to informatyka.
Kupującieszkanie kupujesz coś, co będzie tylko rosło na wartości. Porozmawiajmy o wartości samochodu w czasie...
Tak głupiego komentarza dawno nie czytałem, a debile plusują