@zdzisiunio: myślę sobie "a zaśmieszkuję, że punkt G jednak istnieje", ale mnie wyprzedziłeś. Patrzę "1 dzień 1 godz. temu" - no kuuurła, zaspałem srogo XD
@Troester: @dregdreg: Ćwiczenia mają na celu nie tracenie przytomności w przypadku niedoboru tlenu w mózgu. Same omdlenia nie uszkadzają mózgu (w sumie to przeżyłem 1 raz na skutek duszenia - nic strasznego), ale długotrwały niedobór jaknajbardziej.... Z drugiej strony jak pilotujesz myśliwiec to utrata przytomności zabija bardziej niż niedobór tlenu w mózgu.( ͡°͜ʖ͡°)
@dregdreg: Chodzi o konieczność przezwyciężania siły wypychającej krew z mózgu. Niżsi ludzie muszą tę siłę przezwyciężać na mniejszej odległości (odległość serce - mózg) - to wszystko. Niski mężczyzna będzie miał pod tym względem łatwiej niż wysoki - kobiety mają jedynie tę przewagę, że generalnie są średni niższe. Wysoka kobieta ma tak samo trudniej jak wysoki mężczyzna.
@Azenoth: Jest wiele korzyści z bycia niskim. Niżsi żyją dłużej, są silniejsi, mają przewagę w niektórych dyscyplinach sportowych. Uważam, że niscy, którzy chcieliby być wysokimi, gdyby nimi byli znaleźli by sobie inne tęsknoty.
Nie mogę na to patrzeć. Tzn pani jest śliczna, ale nie mogłem też patrzeć w powiązanych, jak Jeremy-ego męczą 5G :) To po prostu wygląda jak ultra-sadyzm. Aż trudno uwierzyć, że człowiek coś takiego może znieść bez uszczerbku na zdrowiu. A tak na marginesie - każdy wie, że piloci myśliwców mają w pracy takie przeciążenia, ale gdzieś czytałem, że w Formule 1 są niewiele mniejsze. I ci kierowcy nie mogą sobie pozwolić
ale gdzieś czytałem, że w Formule 1 są niewiele mniejsze
@pies_harry: Są mniejsze i łatwiej je znieść bo działają krócej i w innej płaszczyźnie. Kierowcy F1 krew z głowy nie odpłynie więc nie starci przytomności.
kierowca F1, David Purley w roku 1977 w wyniku gwałtownego hamowania (z 173 km/h do zera, na odcinku 66 cm), przeżył przeciążenie 179,3 g. Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra.
W 2003 roku Kenny Bräck był uczestnikiem wypadku w wyścigu IRL IndyCar Series, podczas którego zderzył się z Tomasem Scheckterem. Pojazdy zahaczyły o siebie kołami, czego skutkiem było wyniesienie się w powietrze, zderzenie z siatką
Komentarze (118)
najlepsze
@pies_harry: Są mniejsze i łatwiej je znieść bo działają krócej i w innej płaszczyźnie. Kierowcy F1 krew z głowy nie odpłynie więc nie starci przytomności.
Eli Beeding pobił rekord świata 83G! (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง