Subaru stawia na CVT. Z "manualem" zostaną tylko modele sportowe
Najmocniejsza maszyna Subaru, czyli WRX - u nas dostępna tylko w najciekawszej wersji STI – będzie jednym z niewielu modeli tej japońskiej marki, które zachowają manualną przekładnię. Pozostałe będą dostępne tylko z bezstopniową skrzynią...
flyingcircus z- #
- #
- #
- #
- 126
- Odpowiedz
Komentarze (126)
najlepsze
Bo ma sprzęgło... Tradycyjne automaty płynniej ruszają i "pełzają" w korku. A te "wzdłużne" stosowane w autach tylnonapędowych potrafią też np bezpośrednio redukować z dowolnego biegu, bezpośrednio do 2,3,4,5. Dwusprzeglowe łatwo gubią się w mieście gdzie raz przyspieszamy/raz zwalniamy i preselekcja się często myli.
No widzisz zielone za 100m, przyspieszasz (2jka potem 3jka), na skrzyżowaniu zwalniasz, nawracasz, chcesz przyspieszyć, ale
@enimo: Z wyglądu 500 koni rzeczywistość to max marne 122 KM
@TS050: na D jak dla mnie to nie da sie jezdzic bo trzeba wcisnac gaz w opór, żeby jakoś to w miare sprawnie przyspieszyło. Jak przelaczysz na sport to tez #!$%@? bo baaardzo dlugo trzyma na "jedynce", z tego co pamietam to godzies do 20km/h. Wyobraz sobie ze jedziesz po miescie 18km/h miedzy swiatlami a silnik ci wyje i obroty sa pod czerwone pole.
Praktycznie trzeba jezdzic na recznym
7.3s wiki podaje dla wersji 220KM, dla wersi 210KM podaje 8.4s. Sekunda roznicy dla zaledwie 10KM to jednak cos jest nie tak, i
mi tam pasuje.
P.S. Dziś ma już 60kkm, nadal nic a nic się nie psuje.
Ile to ma koni?
350-400? Jeśli tak to dobry wynik spalania.
Jeśli mniej jak 300 to porażka.
Fakt, nie jeździłem, ale oglądałem mnóstwo filmów z CVT z imitacją biegów i mnie to nie przekonuje.
Lubię jednak wrażenie zapiętego biegu w automacie.
W Murano CVT do najtrwalszych nie należy a remont? Cena remontu póki co CVT vs. hydrokinetyk to 15k vs.