Subaru stawia na CVT. Z "manualem" zostaną tylko modele sportowe
Najmocniejsza maszyna Subaru, czyli WRX - u nas dostępna tylko w najciekawszej wersji STI – będzie jednym z niewielu modeli tej japońskiej marki, które zachowają manualną przekładnię. Pozostałe będą dostępne tylko z bezstopniową skrzynią...
flyingcircus z- #
- #
- #
- #
- 126
Komentarze (126)
najlepsze
Bo ma sprzęgło... Tradycyjne automaty płynniej ruszają i "pełzają" w korku. A te "wzdłużne" stosowane w autach tylnonapędowych potrafią też np bezpośrednio redukować z dowolnego biegu, bezpośrednio do 2,3,4,5. Dwusprzeglowe łatwo gubią się w mieście gdzie raz przyspieszamy/raz zwalniamy i preselekcja się często myli.
No widzisz zielone za 100m, przyspieszasz (2jka potem 3jka), na skrzyżowaniu zwalniasz, nawracasz, chcesz przyspieszyć, ale skrzynia
@enimo: Z wyglądu 500 koni rzeczywistość to max marne 122 KM
@enimo: W dodatku jeśli jest z tak słabym silnikiem to wrażenia z jazdy tragiczne.
Chcesz przyspieszyć i słyszysz tylko jak silnik wyje jakby się zaciął a efektów zero.
@TS050: na D jak dla mnie to nie da sie jezdzic bo trzeba wcisnac gaz w opór, żeby jakoś to w miare sprawnie przyspieszyło. Jak przelaczysz na sport to tez #!$%@? bo baaardzo dlugo trzyma na "jedynce", z tego co pamietam to godzies do 20km/h. Wyobraz sobie ze jedziesz
7.3s wiki podaje dla wersji 220KM, dla wersi 210KM podaje 8.4s. Sekunda roznicy dla zaledwie 10KM to jednak cos jest nie tak, i nie
mi tam pasuje.
P.S. Dziś ma już 60kkm, nadal nic a nic się nie psuje.
Ile to ma koni?
350-400? Jeśli tak to dobry wynik spalania.
Jeśli mniej jak 300 to porażka.
Fakt, nie jeździłem, ale oglądałem mnóstwo filmów z CVT z imitacją biegów i mnie to nie przekonuje.
Lubię jednak wrażenie zapiętego biegu w automacie.
W Murano CVT do najtrwalszych nie należy a remont? Cena remontu póki co CVT vs. hydrokinetyk to 15k vs. 2-5k PLN
a sporo skrzyń hydro gdzie olej był zmieniany co 60 tys nie wymaga remontów.
Skąd