"Chciałem by gracz poczuł się jak pantera, a nie jak moja babcia"
W dużej części "odpowiedź" (cudzysłów ze względu na chronologię) na tekst http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,7784519,.html choć nie tylko, bo pokazuje też trochę zaplecza tego biznesu.
prusi z- #
- #
- #
- #
- #
- 3
Komentarze (3)
najlepsze
Sprawa z kamerą obok postaci, to jest już po prostu żałosne: za drzwiami stoi 2 przeciwników, a ja nie mam punktów egzekucji - no ale spokojnie, nawet nie patrzą w moją stronę. Po prostu otworzę/wyważę drzwi i ich zastrzelę, co za problem? Ano jednak problem:
Próba 1: otwieram drzwi; genialna praca kamery umiejscawia ją tak, że jedyne co widzę, to ściana obok mnie. Ginę.
Próba
a) "za łatwa" - cóż, ciężko powiedzieć, ja bym powiedział, że w niektórych momentach poziom średni daje popalić, a poprzednie części przeszedłem na poziomie najwyższym. generalnie uważam, że obniżenie poziomu to naturalna konsekwencja wprowadzenia checkpointów zamiast save'ów (których nie pochwalam, ale akurat spory udział skryptów w tej grze to wymusił)
b) rzeczywiście brak kilku trybów gogli trochę boli, no ale już czepianie się, że sonar nie działa podczas ruchu jest lekką przesadą...
c)