@sherkhaan: No wydaje mi się, że tak na prawdę to nie jest sprzężone mechanicznie ze skrzynią tylko służy jako elektroniczny programator do skrzyni automatycznej. Całkowity bez sens.
@ElCidX: @sherkhaan: W cywilnym aucie to nie ma sensu. Te same zmiany realizowało się w "olejowym" automacie przeskakując między D-4-3-2-1. Lub w nowszych +/- lub przy kierownicy. Tu jest skrzynia wyczynowa i kierowca dzięki przeciążeniom (auta na 1/4 mili mają po kilka tys KM) nie jest w stanie precyzyjnie wskazać biegu. A tak ma osobna gałę do zadanej zmiany biegu, dzięki temu
Zrobili skrzynie manualną na rynek amerykański , pewnie w następnych modelach planowali jeszcze bardziej przełomowe rozwiązanie - jedna gałka do zmiany wszystkich biegów
@MirkoLord: Na torze ma to sens, bo daje ci to możliwość ręcznego sterowania skrzynią. I tak: Automaty są lepsze od manuali na 1/4 mili jak masz 1000+ koni, za dużo czasu tracisz na zmiany biegów, masz konwerter, płynne przekazanie mocy, doładowanie nie ucieka przy zmianie biegów. A tutaj? Gość sam na drugim filmie stwierdza, że 4 fun ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (23)
najlepsze
@ElCidX: @sherkhaan: W cywilnym aucie to nie ma sensu. Te same zmiany realizowało się w "olejowym" automacie przeskakując między D-4-3-2-1. Lub w nowszych +/- lub przy kierownicy. Tu jest skrzynia wyczynowa i kierowca dzięki przeciążeniom (auta na 1/4 mili mają po kilka tys KM) nie jest w stanie precyzyjnie wskazać biegu. A tak ma osobna gałę do zadanej zmiany biegu, dzięki temu