Ja go nie usprawiedliwiam, ja się zastanawiam jak czynić infrastrukturę maksymalnie idiotoodporną.
@GaiusBaltar: lepiej postawić 1 znak z nakazem jazdy prosto czy dwa znaki: jeden z zakazem skrętu w lewo a drugi z zakazem skrętu w prawo? A może dodajmy jeszcze znak z zakazem zawracania?
@airflame: Skoro C5 oznacza nakaz jazdy prosto, oznacza tym samym zakaz skrętu w prawo i w lewo. Mam nadzieję że nie masz prawa jazdy. A od siebie dodam że to w tym miejscu nagminne, ludzie nie zwracają uwagi na znak w tym miejscu. To główna przyczyna. Drogówka o tym wie i często stoją kawałek dalej przy szkole policyjnej na Komorowickiej :)
@airflame: Ciebie nikt nie musi wprowadzać w błąd, bo sam sobie świetnie z tym radzisz. Z nakazu jazdy prosto bezpośrednio wynika zakaz skrętu w lewo i w prawo oraz zawracania. Nakaz to również "ustne lub pisemne polecenie, któremu należy się podporządkować". Wiedziałbyś to gdybyś nie korzystał wyrywkowo z definicji pojęć.
Komentarze (14)
najlepsze
@GaiusBaltar: lepiej postawić 1 znak z nakazem jazdy prosto czy dwa znaki: jeden z zakazem skrętu w lewo a drugi z zakazem skrętu w prawo? A może dodajmy jeszcze znak z zakazem zawracania?
Znak za daleko przed skrzyżowaniem. Sygnalizator też mógłby być kierunkowy.
Oznakowanie poziome też by nie zaszkodziło.
A od siebie dodam że to w tym miejscu nagminne, ludzie nie zwracają uwagi na znak w tym miejscu. To główna przyczyna. Drogówka o tym wie i często stoją kawałek dalej przy szkole policyjnej na Komorowickiej :)