Kretyńska reklama celowała w target który takich niskich chwytów wymagał, a przynajmniej lubił je. Zmieniło się to o tyle że kierowany nawet do Sebixów i przedstawicieli handlowych przekaz reklamowy musi być bardziej wysublimowany. Za to ogólny poziom reklamy spadł, bo mniej z nas w ogóle traktuje je poważnie. Została najbardziej niewymagająca grupa, za to bardzo skuteczna. To do niej kierowane są reklamy i to dla nich główne anteny ogólnopolskie robią show typu
@Eray: Najwyraźniej w tych pięknych czasach wypróżniałeś się jeszcze w pieluchę i nie pamiętasz początków Mobilkinga w Polsce. Powyższa reklama już po pierwszej emisji została zgłoszona do Rady Etyki Reklamy, która przychyliła się do nadesłanych skarg. Mobilking został zmuszony ocenzurować reklamę, która później wyglądała tak:
@sejsmita: Chciałem zauważyć, że są obszary, gdzie target jest liczony w promilach... 50% potencjalnych nabywców to niesamowicie dużo. Przecież np. ojców jest dużo mniej. Albo sportowców. Albo palaczy. Albo amatorów parówek.
Komentarze (88)
najlepsze
Reklama świetna ale czemu oni tak dziwnie to powiedzieli ? :D
Gdzie przy głupiej reklamie nikt nie płakał, ze została urazona duma czy tak cos innego. Yh.
@porBorewicz07: na pewno osobno a naprawdę razem.
@Tamida: Ten żart się już zsechł i nie jest świeży. Napisz coś śmiesznego.