Marketing medyczny
Co to tak naprawdę jest? To nic innego jak działania marketingowe powiązane z branżą medyczną. Wydaje się proste prawda, ale do końca nie jest to takie łatwe. Reklama branży medycznej i usług np. prywatnych gabinetów lekarzy, przychodni , klinik jest ograniczona prawem i nie ma takiej dowolności jak w przypadku innych branż. Lekarze nie mogą napisać w poście na Facebooku, czy zrobić baner reklamowy z informacją, że jest się najlepszym lekarzem kardiologiem w Warszawie. który leczy trudne przypadki migotania przedsionków.
Lekarz może publikować jedynie następujące treści:
- imię i nazwisko
- tytuł zawodowy
-miejsce dni i godziny przyjęć
-rodzaj wykonywanej praktyki
-stopień naukowy
-tytuł naukowy
-specjalizacje
-szczególne uprawnienia
-nr telefonu
-ceny i sposoby płatności ale tylko na stronie internetowej
Podałem tylko niektóre obostrzenia prawne, których jest więcej i realizując efektywny marketing medyczny stąpa się po cienkiej linie związanej z prawem, dlatego najlepiej powierzyć jest go wyspecjalizowanym agencjom które znają prawo i potrafią stąpać po tej cienkiej linie.
W obecnych czasach przy bardzo dużej ilości narzędzi reklamowych promujących biznes medyczny wielu lekarzy czy właścicieli placówek medycznych zastanawia się, które wybrać żeby były skuteczne
Napiszę Wam kilka najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych promujących branże medyczną:
-strona internetowa
-pozycjonowanie
-Facebook
-kampanie reklamowe na Facebooku
-portal znanylekarz.pl
-fora internetowe
-YouTube
Odpowiednie dobranie poszczególnych narzędzi i połączenie ich w jedną spójna kampanię reklamową jest najlepszym rozwiązanie, gdyż działania w kliku kanałach marketingowych jednoczenie przynosi najlepsze wyniki.
W następnych odsłonach będę publikował gotowe i sprawdzone triki marketingowe jak zdobywać klientów i prowadzić skuteczny marketing w internecie
Komentarze (1)
najlepsze
Nic a nic nie umiecie w internety na wykopie.