Polska Fundacja Narodowa chwali się spektakularnymi wynikami.
Fundacja twierdzi, że w sumie kampania PFN i Kancelarii Premiera dotarła do niemal 180 mln odbiorców na całym świecie . W Izraelu wynik ten dotyczy niemal 8 mln ludzi, czyli ponad 90 proc. populacji tego kraju. Tymczasem dwa wypuszczone przez PFN filmiki miały na YT łącznie ok. 14 mln. odsłon.
Takiseprzecietniak z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 2
- Odpowiedz
Komentarze (2)
najlepsze
- gwalt na rozumie,
Ciedze w UK miesiac temu bombardowaly filmiki tureckie, wczesniej jakas niemiecka antifa, a od jakis 2 tygodni, numerem jeden jest własie ta propaganda z Polski.
zasieg odbiorców, to ilosc reklam, nie ilość wyświetleń filmu na kanale youtbe, wiekszosc ludzi to przewija nie wchodzac na kanal z tego zrodla.