Najlepsze silniki mijającego roku. Zero niemieckich!
O największym sukcesie mówić mogą przedstawiciele Forda i Hondy. W nagrodzonej dziesiątce znalazły się aż po dwie konstrukcje każdego z producentów.
c.....r z- #
- #
- 206
O największym sukcesie mówić mogą przedstawiciele Forda i Hondy. W nagrodzonej dziesiątce znalazły się aż po dwie konstrukcje każdego z producentów.
c.....r z
Komentarze (206)
najlepsze
"Volkswagen Group - 1.4 TSI pojawił się w listopadzie 2005 roku i od razu zyskał uznanie specjalistów, wielokrotnie zdobywając nagrody m.in. w konkursach na Silnik Roku w swojej klasie pojemnościowej. ...
Problemy pojawiły się bardzo szybko. Okazało się, że łańcuch rozrządu ma tendencję do rozciągania się, a napinacze łańcucha i wariatory odpowiedzialne za sterowanie fazami rozrządu są wadliwe (potrafią się zablokować). źródło.
Nagrody to jak już coś to
Poza tym IMO ranking jest bardzo "patriotyczny" i nastawiony na pompowanie sukcesu amerykańskich marek. Dla nas zupełnie bezwartościowy.
@Defender: Szczególnie amerykańskiej Hondy
@hesus_ipanienko: @Jojne_Zimmerman: @Theczarek: Ja nie twierdzę, że Niemcy postępuja OK, ani tym bardziej, że powinniśmy kupować ich marnr produkty. Twierdzę, że lepiej mieć zamożnego i dobrze gospodarującego sąsiada za miedzą niż ukochanego przyjaciela na antypodach
Nie można generalizowac TSI bo jest ich za duzo, ale praktycznie kazdy miał zwiększony apetyt na olej. Wadliwe pierscienie tłokowe przepuszczały olej i jak ktoś był tego nieswiadomy to silnik mógł szybko zajechac. W sumie to jeszcze nic takie w porównaniu do rozciągliwego łancuszka rozrządu, który lubił się wyciągać szybciej niż to przewidział producent.
A co do i30 to auta z początku produkcji faktycznie nie były warte polecenia, ale po
Skąd wy bierzecie te samochody? Ze szrotowni radomskiej? Na tamtych furach to się można uprzedzeń do każdej marki nabawić. Wszystko zależy tylko od tego na jakiego handlarza trafisz. Tylko dlaczego potem wszyscy piszą o autach, przykładowo o #!$%@? przez poprzedniego właściciela skrzyni, w taki spos6b jakby to
zapomnieli dodać ile generuje kosztów - zwalony rozrząd, opadające cylindry, pękające kolektory i pewnie jeszcze kupa innych.
Słynne silniki TSI, biorące więcej oleju od nowości na 1000km, niż mój stary silnik na 20 000km.
Niezawodne japońskie D4D, gdzie jeden wtryskiwacz kosztuje 2klocki i nie ma zamienników...
Niestety, motoryzacja