Chciałbym PRZEPROSIĆ Zalando z powodu mojego oczernienia ich strony odnośnie rzekomej wysyłki podrobionych butów. Wynikało to z mojej niewiedzy, głupoty i przekonania o podrobieniu poprzez różnicę pomiędzy butem, który otrzymałem, a który był na zdjęciu. Jestem w pełni świadomy swojego błędu.
Wołam plusujących poprzedni wątek, aby zauważyli mój błąd. Jeszcze raz przepraszam!
Komentarze (391)
najlepsze
Natomiast na Zalando kupiłem już mnóstwo rzeczy i jestem zadowolny z ich oferty, nigdy nie było z nimi problemu. Wydaje mi się ,że zamiast robić dym powinieneś był odesłać trefny towar. Akurat Zalando przyjmuje wszystko bez zastrzeżeń na zwrotach. Inna sprawa ,że nie wydaje mi się ,żeby Zalando robiło wały.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale Morawiecki nie widzi w tym nic złego... A Polacy ignorują.