Chciałbym PRZEPROSIĆ Zalando z powodu mojego oczernienia ich strony odnośnie rzekomej wysyłki podrobionych butów. Wynikało to z mojej niewiedzy, głupoty i przekonania o podrobieniu poprzez różnicę pomiędzy butem, który otrzymałem, a który był na zdjęciu. Jestem w pełni świadomy swojego błędu.
Wołam plusujących poprzedni wątek, aby zauważyli mój błąd. Jeszcze raz przepraszam!
Komentarze (391)
najlepsze
@bruthal: Oczywiście, że zdjęcie to część opisu. Dlatego w takim przypadku (gdy sklep internetowy dostarcza towar różniący się od zdjęcia) pod zdjęciem powinno być wyraźnie napisanie, że ma ono charakter poglądowy, a dostarczany towar może się znacznie różnić od tego prezentowanego na zdjęciu. W przeciwnym przypadku kupujący ma prawo oczekiwać zgodności towaru ze zdjęciem.
Zdjęcie ma przedstawiać sprzedawany towar. To, że dopiszesz, że zdjęcie jest poglądowe nic
@Hapecki: masz "fałszywy" plecak
inne zrodla o podrobkach
https://www.productimage.co.nz/real-vs-fake-timberland-boots/
http://www.yournextshoes.com/spot-fake-timberland-boots/
https://snapguide.com/guides/identify-genuine-timberland-boots/
WHERE CAN I BUY AUTHENTIC TIMBERLAND® PRODUCTS?
Genuine Timberland® branded products can be purchased on www.timberland.com, Timberland® Specialty Retail Stores, Timberland® Factory Stores and authorized retailers. For store locations, see the Store Locator at the bottom of the page. Timberland does not sell products in internet auctions, through individuals, via street vendors or in flea markets, and these products have a