Już Ci napisze jak to wyglada bo pracowałem w tym serwisie ponad 2 lata. Siedzi serwisant na stanowisko MR - laptopy po gwarancji lub z wykupiona dodatkowa gwarancja do wyceny. Diagnoza Twojego laptopa to 5minut a nawet czasem nie zdążą go odpalić bo już znają na pamięć dane modele i zamawiają wszystkie części jakie są możliwe do tego modelu aby przekroczyć kwotę naprawy objęta gwarancje Hp. Następnie je wysyłane do klienta info
@KsiegaRekordowSzutki: HP miało oddzielny dział z drukarkami ja byłem na serwisie laptopów i desktopow. Wiem jak to wszystko wyglada od podszewki bo pracowałem tam ponad 2 lata. Oszukiwali jak wszędzie i robili wszystko na swoją korzyść.
@KsiegaRekordowSzutki: Jak znam HP to nic nie zrobisz, Najgorsze drukarki z technicznej strony ( ͡°ʖ̯͡°) Moja nie obsługuje mojego komputera a z każdym innym łączy się bezproblemowo. Support nie wie co się dzieje i ma to gdzieś.
Jedna rada.... gdy mamy sprzęt HP i gwarancje Next Business Day "Onsite" - to możemy śmiało żądać naprawy w wyznaczonym przez nas miejscu i umówionej godzinie.... bez ponoszenia dodatkowych kosztów, bez wysyłek i teoretycznie bez czekania kilku dni....... Gdy gwarancja ma oznaczenie "Offsite" - to już musimy wysłać sprzęt... przyjazd jest już płatny.
HP to niesamowita firma. 20 lat temu 80% ich laptopów nie nadawała się do niczego i do dzisiaj nic się w tej kwestii nie zmieniło. Zadziwiająca konsekwencja. Zaglądam na stronę, a strona praktycznie nie działa. Na firefoxie nie działa w ogóle. Aktualnie produkują 201 modeli urządzeń wielofunkcyjnych. Czy ktoś w ogóle zarządza tą firmą?
@oscar38 czy miałeś doczynienia z produktami HP w większej ilości sztuk ? Czy tak tylko piszesz sobie ? Powiem ci że użytkowałem i nadal użytkuje wiele ich produktów i się nie zgodzę od drukarek laser atrament poprzez laptopy i pda na serwerach kończąc. Probooki stawiam na równi z serią t thinkpada a w laserze mono nadal w 2017 uważam że pod względem jakość niezniszczalność cena do domu nie ma lepszej drukarki mono
@EliG: ooo kochany, znam, znam. W dwóch miejscach gdzie robiłem były takie, dostawały w dupę mocno i nawet się nie zająkneły. Absolutnie kultowy sprzet
Akurat zerwane tuleje mocujące w klapie matrycy laptopa HP to żadna nowość. Widocznie są "dobrze" zaprojektowane. Przyśpieszone starzenie produktu. 75% laptopów HP Pavilion z serii G3 250/255, 15-R, 15-G i 15-H które trafiają do serwisu w którym pracuje mają właśnie to uszkodzenie. Dopracowali technologie na wcześniejszej serii G2. ( ͡º͜ʖ͡º)
Po powrocie z urlopu Wrzucę swoją przygodę z hp wraz z korespondencją z serwisem i bok, to jest tragedia, 8 lat temu kupiłem ich laptopa - bez awarii działa do dzisiaj, niestety po drodze wymieniałem na " nowsze modele " i oto w 2017 zakupiłem kolejnego (4-ty) laptopa..... Długa historia więc może uda się po urlopie ja opisać... A będzie co poczytać - p.s. O ile nie walnie dysk, lub płyta, lub
@kidi1 Ale nie mam nic przeciwko temu, mogłem wymienić zawias samodzielnie w domu, tylko skorzystałem z gwarancji. Jednak teraz jest problem, bo nie ma jednego z elementów obudowy i jest przerwana jedna z anten WiFi ( ͡°ʖ̯͡°)
@czikapu: napisałeś, że zawias sie nie połamał i na pewno ten element był cały więc wymiana zawiasu nie nie da, z reguły wystarcza poluzowanie nakrętki zawiasu, kapke smaru i dokręcić z powrotem, kolega @kidi1 dobrze sugeruje, że wyrwały się gwinty wtopione w obudowę i nie ma jak zamocować zawiasu, z własnego doświadczenia wiem, że wymiana obudowy dolnej załatwi sprawę bo po stronie matrycy nie ma co się urwać.
Prawie 20 lat temu mój tata walczył z HP. Wysłał im całkiem drogą wtedy, prawie nową drukarkę A3 na gwarancji (jakiś drobny feler), a dostał w zamian inną - mocno zużytą, poodzieraną i brudną. Dopiero kontakt z zagranicznym centrum HP (chyba Austria, nie pamiętam już) pomógł, bo u nas nie poczuwali się do winy. Taka sytuacja zniechęca do firmy raz na zawsze.
Komentarze (126)
najlepsze
Moja nie obsługuje mojego komputera a z każdym innym łączy się bezproblemowo. Support nie wie co się dzieje i ma to gdzieś.
w wyznaczonym przez nas miejscu i umówionej godzinie.... bez ponoszenia dodatkowych kosztów, bez wysyłek i teoretycznie bez czekania kilku dni....... Gdy gwarancja ma oznaczenie "Offsite" - to już musimy wysłać sprzęt... przyjazd jest już płatny.
Komentarz usunięty przez moderatora