„Wiadomości” straciły 860 tys. widzów. Szefowa programu: to rzekomy spadek
Szefowa „Wiadomości” TVP1 Marzena Paczuska przekonuje, że spadki oglądalności programu są rzekome, wynikają m.in. z zaniżającego wyniki stacji TVP pomiaru Nielsena oraz dłuższego bloku reklamowego przed „Wiadomościami” niż przed „Faktami”.
zielu87 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 220
Komentarze (220)
najlepsze
plus taki że w TVP często mówią o tym czego TVN nie pokaże
Wykop tak bardzo zdecydowany.
@jjnk: Klasyczne #!$%@?. TVN od dawna jedzie po PiS - owszem. Nie jest jednak taką tubą propagandową dla ŻADNEJ konkretnej partii. TVPiS czy Republika są. Podobnie ma się sprawa z GazWyb. Można nie szanować, można się oburzać, że czasem w GW odlatują (bo to prawda), ale #!$%@? - nigdy nie była tak służalcza i propagandowa dla PO czy jakiejkolwiek innej partii. Porównywanie jakichkolwiek mediów do tych PiSowskich jest niepoważne, bo
na to wychodzi - ciekawe
zakop
Komentarz usunięty przez moderatora
@rossocorsa: Dobranoc.