Polacy światowym liderem w blokowaniu reklam. 46 proc. odsłon w polskim...
Polska pozostaje liderem w popularyzacji wtyczek blokujących reklamy – podaje nowy raport OnAudience.com z grupy Cloud Technologies, prezentujący dane z ponad 60 rynków świata. W polskim Internecie blokowanych jest 46 proc. wszystkich wyświetlanych reklam, co daje 8 proc wzrost rok do...
PC1987 z- #
- 223
Komentarze (223)
najlepsze
Zobacz sobie jak wygląda zdecydowana większość popularnych stron np w UK.
Reklamy są, ale są dopasowane do strony, nie rzucają się na ciebie z pazurami jak te w Polsce.
Na głównej dzisiaj był link do jakiegoś artykułu na polskiej stronie. Ciężko mi się było na niej doszukać treści właściwej pomiędzy tymi wszystkimi reklamami.
Na koniec wyskoczyła pełnoekranowa reklama z magicznym krzyżykiem który dopiero po drugim wciśnięciu ja zamyka.
(╥﹏╥)
Raczej nie wzrosnąć, nie wierzę że ktoś kto zainstalował adblocka kiedykolwiek z niego zrezygnuje.
Prawda. Jednak na razie obserwujemy jedynie ruchy, mające na celu zablokowanie ad-bloków. Ale sami sobie są winni. Na razie zresztą tylko gadają, a nie działają.
Nawet jeśli, to powstanie kolejny dobry adblocker.