@Andr3v: piszecie jakby nie stać było nikogo na PC i na konsole.
Mam u siebie PS3, Xbox, PSP, Wii, gameboye :) i kilka komputerów. Tak się jakoś uzbierało po latach, i zdarza mi się zagrać na każdym zależy od imprezy. Jeśli chodzi o konsole i FPSy to jak ja i moi koledzy stwierdzamy, poziom trudności jest raczej komiczny- taki CoD gdzie lecisz i celujesz i strzelasz a przeciwnik też strzela i
@varez: soucre to chyba silnik wszech czasow. nie potrzebuje silnej maszyny zeby pojsc chociaz na minimalnych ustawieniach :) w podstawe hl2 gralem na duronie 1.1 i zintegrowanej grafice z 32mb ram ;p
@krzyfiej: Obawiam się, że w wypadku Portala 2 nie będzie tak fajnie. Source się zmienia i tak silnik np. epizodu drugiego to nie to samo co silnik oryginalnego Half-Life'a 2.
Dla tych co mieli w szkole rosyjski(skrót postów z reddita na temat tych płynów w Portal2):
Parę lat temu, grupa studentów z DigiPen napisała grę, podobną trochę do Portala. Miało się spluwę i strzelało się... farbą :) Zielona farba = wyższy/dalszy skok, czerwona farba -> szybsze bieganie i niebieska farba -> możliwość chodzenia po dowolnej powierzchni(np ściana). Valve zakupił prawa do tej gry, zatrudnił autorów tego cuda(gra nazywa się: TAG: The Power
Tak samo było z samym Portalem. Pomysł nie należał do Valve a do grupy studentów. Valve ich zatrudnił i wspólnie zrobili Portal. To się chwali. Nie podkraść pomysł, ale zatrudnić osoby z pomysłem.
@vforvendetta: i Team Fortressem który na początku był na silniku Queka a dopiero potem na GoldSrc (ten od CSa i HL1). A ostatnio Valve zatrudniło też autoria modyfikacji DoTa, czyżby szykowali grę RPG? :)
Komentarze (85)
najlepsze
This was a triumph.
I'm making a note here: HUGE SUCCESS.
It's hard to overstate my satisfaction...
Portal na padzie. To musi boleć.
Mam u siebie PS3, Xbox, PSP, Wii, gameboye :) i kilka komputerów. Tak się jakoś uzbierało po latach, i zdarza mi się zagrać na każdym zależy od imprezy. Jeśli chodzi o konsole i FPSy to jak ja i moi koledzy stwierdzamy, poziom trudności jest raczej komiczny- taki CoD gdzie lecisz i celujesz i strzelasz a przeciwnik też strzela i
Parę lat temu, grupa studentów z DigiPen napisała grę, podobną trochę do Portala. Miało się spluwę i strzelało się... farbą :) Zielona farba = wyższy/dalszy skok, czerwona farba -> szybsze bieganie i niebieska farba -> możliwość chodzenia po dowolnej powierzchni(np ściana). Valve zakupił prawa do tej gry, zatrudnił autorów tego cuda(gra nazywa się: TAG: The Power
Tak samo było z samym Portalem. Pomysł nie należał do Valve a do grupy studentów. Valve ich zatrudnił i wspólnie zrobili Portal. To się chwali. Nie podkraść pomysł, ale zatrudnić osoby z pomysłem.