Mirki i Węgierki, jeżeli ktoś z Was zastanawia się nad naprawą słuchawek to odradzam firmę WireEssence. Reklamują się na różnych stronach (głównie forach) poświęconych tematyce audio oferując naprawę sprzętu. Problem w tym, że miałem okazję skorzystać z ich usług, a właściwie to na podstawie opinii i komentarzy firma wydawała się być profesjonalna. Po rozmowie telefonicznej z jednym z pracowników (przed wysyłką sprzętu), opisaniu problemu i uszkodzeń zapewniono mnie, że poradzą sobie z naprawą. Niestety, po wysyłce słuchawek kontakt się urwał. Pomimo licznych prób kontaktu, odebrali telefon może z dwa razy. Wysyłałem emaile, SMSy, ale zero odpowiedzi z ich strony. Ostrzegałem również, że opiszę całą sytuację w Internecie.
Może i jestem sam sobie winien, że wysłałem sprzęt bez wcześniejszego potwierdzenia przyjęcia zlecenia z ich strony, ale po prostu nie sądziłem, że firma, która ma tak dobrą opinię pozwoli sobie na oszukiwanie ludzi. Mogę śmiało powiedzieć, że przywłaszczyli sobie mój sprzęt. Nie mam też zwyczaju szkalowania randomowych firm bez przyczyny i w sumie robię to pierwszy raz. Chciałem Was też ostrzec przed januszostwem. Co prawda, używane słuchawki Sennheiser HD380 PRO nie są może teraz bardzo drogie, ale mimo wszystko czuję się zwyczajnie oszukany.
Pytanie do Was: co mogę zrobić? czy mam szansę na podjęcie jakichkolwiek kroków prawnych celem odzyskania słuchawek?
#
audio #
audiofile #
elektronika #
serwis #
audioboners #
sluchawki #
sluchawkiboners #
pytaniedoeksperta #
pytanie #
oszukujo
Komentarze (2)
najlepsze
Powiedz, że nie poszedł kabel w okolicy tych zawiasów, albo same