@Arthaniel: Nigdy tej gry nie ukończyłem, tak jak i Morrowinda czy Skyrima. Za każdym razem zajmowałem się eksploracją i questami pobocznymi, aż w końcu mi się nudziła. Pamiętam, że raz grając w Morrowinda miałem postać lvl 64, a główny wątek nietknięty. No i do tego cała masa modów.
@bm89 Bethesda umie robić fajne sandboxowe światy ale scenarzysta chyba wymyśla całość na jednym posiedzeniu w kiblu. Nigdy nie spotkałem gry, w której jeden quest poboczny może mieć głębsza i lepiej zrobioną fabułę niż cały main. No i problemy techniczne. O ile w oblivionie można było wybaczyć bitwy na 10 osób bo stara gra tak Skyrim ma wojnę domową w której walczą głównie patrole 4 osobowe bo więcej gra na raz nie
Który on ma poziom, że strażnika na 3 strzały z pięści bierze? :D No i u mnie nie biegali z łukiem, tylko od razu okładali mieczami.
A pamięta ktoś to?
- Jaka jest kara za nekrofilię w Cyrodill? - Jak cie złapią pierwszy raz czy kolejny? - Kolejny. - No, z 500 monet. - To nic w porównaniu do Morrowind.
Ja bardzo dobrze wspominam Obliviona (poza wątkiem głównym). Gildia złodziei/Gildia zabójców, sklepy do obrabowania itp. Szkoda, że była robiona jednocześnie pod Xboxa 360. Pamiętajmy, że to gra z 2006 roku.
Komentarze (52)
najlepsze
Pamiętam jak czekałem na premierę... 11 lat temu :/
No i problemy techniczne. O ile w oblivionie można było wybaczyć bitwy na 10 osób bo stara gra tak Skyrim ma wojnę domową w której walczą głównie patrole 4 osobowe bo więcej gra na raz nie
AI i "system walki" zostały odzwierciedlone bardzo dobrze ( ͡º ͜ʖ͡º)
A pamięta ktoś to?
- Jaka jest kara za nekrofilię w Cyrodill?
- Jak cie złapią pierwszy raz czy kolejny?
- Kolejny.
- No, z 500 monet.
- To nic w porównaniu do Morrowind.
Szkoda, że była robiona jednocześnie pod Xboxa 360. Pamiętajmy, że to gra z 2006 roku.
Komentarz usunięty przez moderatora