Media Expert chciał nagrodzić dzieci za dobre stopnie. Ale za to, co...
To naprawdę mogła być fajna akcja marketingowa. Słyszeliście? Jedna największych sieci elektromarketów postanowiła wypłacać 5 złotych premii, za każdą piątkę i szóstkę na świadectwie dziecka. Dzięki pokazaniu świadectwa z czerwonym paskiem można było liczyć na ponad 50 złotych rabatu...
PawelG1193 z- #
- 104
- Odpowiedz
Komentarze (104)
najlepsze
Nie wierzę że dzieci które mają same piątki i szóstki - a tylko wtedy opłaca się do sklepu iść, mają rodziców debili którzy się spodziewali kasy za darmo bez haczyków.
Dobre wyniki w szkole to efekt kultury w której się w domu wyrasta. Jak rodzice ignoranci to cięzko żeby dziecko szóstkowe bylo.
Bo to on obowiązuje, nie audycja radiowa, anons prasowy czy reklama telewizyjna.
@Jacolex: Jakie dokładnie słowa w reklamie radiowej (bo ją kilka razy słyszałem) są wprowadzeniem w błąd? Może to, że na końcu reklamy jest mowa, że szczegóły promocji są w regulaminie?