========================================================================================
WYKOP TO JAK CHCESZ ABY TAK NIE POSTĘPOWANO Z KLIENTAMI CZYLI Z TOBĄ:)
Witam,
chciałem się podzielić moimi wrażeniami nie tyle przy zakupie co przy rękojmi jaką zgłosiłem sprzedawcy na sprzęt czyli moja upatrzona i wyczekana od wielu miesięcy wyprzedaż na kartę graficzną 980TI ZOTAC.(5 LAT GWARANCJI po przedłużeniu)..
Jedna z najmocniejszych grafik na rynku mówią wydajniejsza od gtx 1070 :)
Wszystko fajnie cena spadła na 1800zł z okolic 3000 przy premierze, dorwałem Voucher 400 na Morele więc taka grafa za 1800-400=1400zł !!! O Panie biore!
Wszystko było fajnie kurier dowiózł szybko tylko jedna rzecz mnie trochę wkurzyła bo na kartonie była metka z ceną 1750zł??!!
Mówię kurde robią mnie na szaro? 50zł w plecy... mam taki sprzęt... mniejsza z tym...
ja do kompa z tym potworkiem i dupa nie rusza...
sprawdzałem na 3 kompach nie dział i koniec...
Mowie dobra plus kupna nowego sprzętu naprawią, wymienią to zgłaszam REKOJMIE.
zgłoszenie :
Data: 2017-01-20 14:50:00
informacja o oddaniu kasy: po ponad miesiącu
Data: 2017-02-27 17:16:57
Ale co ja teraz kupie w tej cenie za 1400zł i voucher na 400 w morelech? Gdzie już nie chce kupować NIC!!!
a tych grafik nowych JUŻ NIE MA tylko jakieś używki zostały... a tu miałem 5 lat gwarancji i nową grafie!!!
CZKAM ciągle a w międzyczasie sprawdzałem co u nich w grafikach jest dostępne 980TI i się doczekałem patrze mój model dostępny:
https://zapodaj.net/b6a2940332bdc.bmp.html
za 2400 wystawiony a mi nic nie piszą nic nie wysyłają ..
Pisze nawet dodałem do koszyka te grafe i dałem info z "w ramach rękojmi ja wezmę..."
2x dostale odpowiedz "sprawdzę jutro, odpowiem "
2x czekałem "jutro" 7-10 dni na odpowiedz jakby mieli mnie w D... i czekali aż zapomnę o tej grafie?!
0 profesjonalizmu
0 szacunku dla klienta
0 jeśli chodzi o polecenie tego sklepu...
Czy to normalne podejście do klienta??
========================================================================================
WYKOP TO JAK CHCESZ ABY TAK NIE POSTĘPOWANO Z KLIENTAMI CZYLI Z TOBĄ:)
Poniżej rozmowa z :
Starszy specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
========================================================================================
Od: --- --- Data: 2017-01-20 14:50:00 Status: Odpowiedziano
Temat: Dotyczy RMA nr 200120
Witam co jeśli po naprawie będzie działać niepoprawnie?
W jaki sposób będzie naprawiana? -co dokładnie jest uszkodzone i jak będzie naprawiane?
Pozdrawiam
Od: --- --- Data: 2017-01-24 10:53:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
jest to odpowiedz do :
Aktualna odpowiedź: 2017-01-20 11:18:22
Szanowny Kliencie,
uprzejmie informuję, że doprowadzenie reklamowanego towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę jest niemożliwe do realizacji ze względu na nadmierne koszty. W związku z tym proponuję dokonanie nieodpłatnej naprawy towaru.
Proszę o zgodę na jej przeprowadzenie.
W razie pytań zapraszam do kontaktu.
Wyrażam zgodę na naprawę, czekam na informacje kiedy otrzymam grafikę sprawną oraz co było w niej naprawiane wymieniane .
Pozdrawiam
Od: Michał L. Data: 2017-01-24 17:25:35 Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
Czekamy na wynik zgłoszenia w serwisie producenta. Gdy tylko go otrzymamy zostanie on Panu przekazany.
Pozdrawiam,
Michał L.
Starszy specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: --- --- Data: 2017-01-24 19:06:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
jaki czas oczekiwania jest przeważnie na odpowiedz , naprawę u producenta?
Gdzie znajduje się serwis producenta?
Pozdrawiam
Od: Kacper K. Data: 2017-01-25 17:04:23Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć dokładnego terminu realizacji reklamacji.
Postaramy się aby przebiegła ona w jak najkrótszym możliwym terminie.
Pozdrawiam,
Kacper K.
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: --- --- Data: 2017-02-23 11:45:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Witam
Mija ponad miesiąc a ja nie mam żadnej informacji co się dzieje z moją grafiką..
Ponoć w serwisie mieli informacje aby potraktowali serwis jako pilny, a jednak widzę że ktoś tu niepoważnie podchodzi do tej reklamacji..
Od: Kacper K. Data: 2017-02-27 17:16:57Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
Najmocniej przepraszam za tak długi okres realizacji zgłoszenia reklamacyjnego.
W związku z powyższym proponuję zwrot należności. Proszę o informację czy takie rozwiązanie będzie dla Pana satysfakcjonujące ?
Pozdrawiam,
Kacper K.
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: --- --- Data: 2017-02-28 00:15:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Jaka kwota byłaby zwrócona?
Od: P--- --- Data: 2017-02-28 18:42:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
A co z bonem z Citibanku w wysokości 400zł który wykorzystałem przy zakupie ?
Od: Kacper K. Data: 2017-03-03 16:05:13Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
W dniu dzisiejszym przesłałem prośbę o wygenerowanie nowego vouchera. Po otrzymaniu informacji zwrotnej skontaktuję się z Panem drogą mailową.
Pozdrawiam,
Kacper K.
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: --- --- Data: 2017-03-11 21:49:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Witam
Czy jest jakaś informacja co do mojej grafiki?
Może się Pan skontaktować w jej sprawie z serwisem czy jest naprawiana czy w ogóle doszła do nich?
Może mi Pan zaoferować grafikę nie słabszą niż 980ti w kwocie 1800zł?
Pozdrawiam
Od: Kacper K. Data: 2017-03-14 20:08:38Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
W dniu jutrzejszym przekażę Panu szczegółowe informacje odnośnie sposobu realizacji reklamacji.
Pozdrawiam,
Kacper K.
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: Kacper K. Data: 2017-03-22 18:08:11Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
poniżej przesyłam kdo do nowego vouchera:
Ważny do:
2017-04-30 23:59:59
w celu przekazania środków pieniężnych za towar, została wystawiona faktura korygująca do faktury sprzedaży.
1) Proszę pobrać załączony do zgłoszenia plik z fakturą korygującą - do pobrania w Informacji o danym zgłoszeniu .
a) Następnie proszę o wiadomość z potwierdzeniem otrzymania korekty faktury przez opcję ZAPYTAJ do danego zgłoszenia RMA wg. poniższego wzoru:
"Potwierdzam odbiór faktury korygującej o numerze xxxxxxxxx (zamiast xxx prosimy wpisać numer faktury korygującej) - Jan Kowalski (imię i nazwisko osoby potwierdzającej odbiór faktury korygującej)".
b) Proszę podać numer rachunku bankowego do zwrotu należności (jeżeli nie został podany wcześniej) lub adresu do przekazu pocztowego.
Opcjonalnie wydrukowany i własnoręcznie podpisany wraz z datą otrzymania dokument z podanym numerem rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot środków pieniężnych można również przesłać listem pocztowym na podany w linku adres z dopiskiem na kopercie "KOPIA FAKTURY KORYGUJĄCEJ" lub w formie elektronicznej (skan) jako załącznik do wiadomości wysłanej przez opcję ZAPYTAJ do danego zgłoszenia.
Pozdrawiam,
Kacper K.
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: ------- Data: 2017-03-24 12:20:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Witam
Dziękuję za Voucher ale pytałem tylko czy go wygenerujecie.
Po sprawdzeniu oferty na grafiki 980ti i inne, oraz porównaniu ich w testach nie widzę teraz możliwości kupna za 1800zł (w tym 400 tyllko u was do wydania) nowej grafiki z taką wydajnością...
Proszę więc o zaproponowanie mi grafiki nie słabszej niż 980TI ZOTAC OMEGA w ramach Rękojmi
Pozdrawiam
Od: Kacper K. Data: 2017-03-28 20:31:10Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
Przekazałem sprawę do opiekuna produktu w celu zaproponowania odpowiedniego modelu grafiki.
W dniu jutrzejszym przekażę Panu odpowiedź.
Pozdrawiam,
Kacper K.
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: --- --- Data: 2017-04-06 22:51:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Coś to jutro się przedłuża, a w międzyczasie widziałem moją grafikę na waszym sklepie online jako dostępny...
Od: Michał L. Data: 2017-04-07 16:12:05Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
W tej sytuacji niestety nie jesteśmy w stanie zrealizować nowego zamówienia serwisowego z powodu przekazanego kodu rabatowego.
Pozdrawiam,
Michał L.
Starszy specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: --- --- Data: 2017-04-07 23:16:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Czy ja wyraziłem zgodę na generowanie bonu i zwrot pieniędzy?
Od: Michał L. Data: 2017-04-10 16:39:25Odpowiedź ze sklepu
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Szanowny Kliencie,
Wyjaśniamy zaistniały problem z działem księgowości. Najpóźniej w dniu jutrzejszym przekażę Panu informację w jaki sposób jesteśmy w stanie rozwiązać zaistniały problem.
Pozdrawiam,
Michał L.
Starszy specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
Od: ------------ Data: 2017-04-10 16:52:00 Status: Odpowiedziano
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 200120
Witam
Rozumiem i czekam na odpowiedz..
===============================================
Czy to normalne podejście do klienta??
WYKOP TO JAK CHCESZ ABY TAK NIE POSTĘPOWANO Z KLIENTAMI CZYLI Z TOBĄ:)
Komentarze (21)
najlepsze
Nie ma znaczenia czy to komputer, karta graficzna, monitor, kabel HDMI i czy waga łazienkowa. Zawsze obywa się bez problemów.
Widocznie mam szczęście.
a ja tej grafiki już nie kupie nowej, tylko półkę niższa...
Co ciekawe jakby byli fer w międzyczasie widziałem na ich stronie mój model grafiki, mogli mi go wysłać i byli by wszyscy zadowoleni...
a tak to wyglądało jakby od producenta dostali nowa to ją wystawili drożnej a mi zwrot kasy...
@mastapepe: Jak mnie tak zapraszają po odbiór zamówienia po imieniu w kfc to mi puszczają nerwy. Szanowny Panie czy Szanowny Kliencie dla mnie bez różnicy.